Prepulsid-lääkkeen tuotantoa ei saa lopettaa

Vieras

/ #19

01.11.2012 05:00

Meillä kärsittiin silent refluksista 10 ensimmäistä kuukautta. Yöheräämisiä 10-20, hirveitä itkukohtauksia, painon laskua, vanhempien väsymystä, ym oireita. Prepulsid aloitettiin kunnollisten tutkimusten jälkeen, mitään ongelmaa eikä sivuoireita aiheutunut, päinvastoin refluksin aiheuttamat oireet loppuivat ja pojastamme tuli kasvava ja hyväntuulinen pikkumies. Me pääsimme vähällä, puolen vuoden käytön jälkeen saimme purettua lääkityksen ja poikamme on terve. Nyt 6 viikkoisella vauvallamme on alkanut olemaan samankaltaisia oireita kuin esikoisellamme aikanaan refluksin alkaessa, oksentelua, limaisuutta, imemishaluttomuutta. Ei jaksa edes ajatella millaiset ajat on taas edessä, varsinkin nyt kun prepulsid lopetetaan. Lääkkeen vastustajille sanoisin että ehkä hän/he eivät tiedä mistä puhuvat, vain refluksilasten vanhemmat voivat toisiaan ymmärtää. Tämä voi viedä vanhempien mielenterveyden lasten terveyden lisäksi. Tsemppiä kaikille!!