Helsingin joukkoliikenteen heikentäminen

/ #129 Re: Re: Re: Emme elä Keski-Euroopassa

05.02.2013 12:37

#128: Ainotar - Re: Re: Emme elä Keski-Euroopassa

Nämä kiskotyöt minuakin kummastuttavat. Mitkä kumman kiskotyöt? Olen lukenut sata kertaa läpi kaikki saatavilla olevat liput ja laput aiheesta Mechelininkadun pyörätiesuunnitelma, eikä missään puhuta sanaakaan kiskotöistä. Ainoa viite kiskoihin on rakennusviraston katusuunnitelmassa oleva yhden lauseen maininta, että ratikkakiskojen väliin vaihdetaan punaruskea asfaltti (minkähän ihmeen vuoksi tämäkin?). Mitä siis ovat nämä kiskotyöt? Kai niiden pitäisi sisältyä tähän katusuunnitelmaan, jos niitä aiotaan tehdä, kun siitä on kerran pyydetty taloyhtiöiden kommentteja.

Hämätäänkö meitä taas yhdellä uudella verukkeella, kun vanhat ovat kaatuneet yksi toisensa jälkeen? Puiden kaadolle on esitetty tähän mennessä vaikka kuinka monta selitystä. Ensin ne olivat liian huonokuntoisia, sitten vääränkokoisia. Rakennusviraston puumieshän sanoo Hesarissa, että huonokuntoisia niistä tulee vasta sen jälkeen, kun virasto on käynyt mylläämässä paikat ja tekemässä olemattomia kiskotöitä.