Nokialle tarvitaan tykkilumilatu pidentämään hiihtokautta

Nokialle tarvitaan tykkilumilatu pidentämään hiihtokautta oikullisten talvien vuoksi.

Miksi tykkilumilatu on tärkeä nokialaisille:

Perheen pienimmät ja koululaiset, hiihdon harrastajat ja -aktiivit saavat pidemmän hiihtokauden nykytalvien oikukkaissa sääolosuhteissa.

Hiihtoharrastus viehättää yhä laajempia ikäluokkia, ja hiihtäjien määrä on jo vuosikausia ollut Nokialla jatkuvassa kasvussa. Kaupungin tarjoama tykkilumilatu lisää hiihtoharrastuksen suosiota, ja tuo uusia eri ikäisiä harrastajia lajin pariin. - Tykkilumilatu voi jopa innostaa vanhempaa väkeä aloittamaan uudelleen hiihtoharrastuksen: Ikäihmisten taidot ja fyysinen kunto heikkenevät, jos monta talvea menee hiihtämättä. Ladut maksavat itsensä takaisin, kun väestö pysyy kunnossa.

Kiitos teille kaikille, jotka olette tähän mennessä allekirjoittaneet Tykkilumilatu Nokialle -adressin.

Adressissa on nyt vajaa 140 nimeä, mutta lisää tarvitaan - kertokaa siis ystävillenne adressista, ja innostakaa allekirjoittamaan!

Koukkujärven majalla on on saman tykkilumilatutoiveen allekirjoittanut jo yli 350 hiihtäjää.

Maalis-huhtikuun vaihteessa luovutamme sekä sähköisen adressin, että Koukkujärven majan allekirjoitukset kaupungin edustajille. - Mitä enemmän meitä allekirjoittajia on, sitä painavampi on viestimme kaupungille!