Nokialle tarvitaan tykkilumilatu pidentämään hiihtokautta

Nokialle tarvitaan tykkilumilatu pidentämään hiihtokautta oikullisten talvien vuoksi.

Miksi tykkilumilatu on tärkeä nokialaisille:

Perheen pienimmät ja koululaiset, hiihdon harrastajat ja -aktiivit saavat pidemmän hiihtokauden nykytalvien oikukkaissa sääolosuhteissa.

Hiihtoharrastus viehättää yhä laajempia ikäluokkia, ja hiihtäjien määrä on jo vuosikausia ollut Nokialla jatkuvassa kasvussa. Kaupungin tarjoama tykkilumilatu lisää hiihtoharrastuksen suosiota, ja tuo uusia eri ikäisiä harrastajia lajin pariin. - Tykkilumilatu voi jopa innostaa vanhempaa väkeä aloittamaan uudelleen hiihtoharrastuksen: Ikäihmisten taidot ja fyysinen kunto heikkenevät, jos monta talvea menee hiihtämättä. Ladut maksavat itsensä takaisin, kun väestö pysyy kunnossa.

Luontoa säästävää toimintaa: Hiihdon harrastajien ei tarvitse enää ajaa ympäri maakuntaa tekolumen perässä Ylöjärven, Lempäälän, Kangasalan, Tampereen eikä Valkeakosken tykkilumiladuille, jos Nokialta löytyy oma tykkilumilatu!

Videolla on kuvaa Ylöjärven Räikän urheilukentän järven rantaa myötäilevästä helppoprofiilisesta, 800 m pituisesta tykkilumiladusta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Ari Hanttu voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…