PELASTAKAA KOIRAMME!!

Kommentoitu viesti

Aleksi

#225 Re: Re:

24.10.2014 17:38

#14: - Re:  

 Suomessa ei koiria viedä heppoisin perustein. Oikeastaan päinvastoin, joten koiran on täytynyt olla hirveässä kunnossa kun ovat sen välittömästi huostaanottaneet. Voit selittää vaikka maailmanloppuun saakka kuinka koira söi vain kaviaaria ja pellegrinoa, mutta itse tuota työtä tehneenä tiedän että koiran pitää olla ihan hirveässä kunnossa ja välittömässä hengenvaarassa ennen kuin sen voi lain mukaan ottaa välittömästi haltuun. Itse olen joutunut jättämään nälkäkuoleman partaalla olevia karvattomia eläimiä omistajalleen, joten koko tarinasi vaikuttaa bullshitiltä.

Vastaukset

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-10-25 11:57:40



Vieras

#229 Re: Re: Re:

2014-10-25 11:59:26

#225: Aleksi - Re: Re:  

Minäkin toivoisin, ettei Suomessa vietäisi/ huostaanotettaisi koiria heppoisin perustein. Mutta valitettavasti asia on toisin. Koira Dixie ei todellakaan ollut hirveässä kunnossa silloin kun se huostaanotettiin pysyvästi. Koira ei ollut välittömässä hengenvaarassa silloin kun se huostaanotettiin pysyvästi. Koiran isäntäväki oli kotona kaikessa rauhassa eikä koiralla ollut mitään hätää eikä varsinkaan koira ollut hengenvaarassa silloin kun se huostaanotettiin pysyvästi. Sitähän minäkin tässä juuri ihmettelen miten Dixie voidaan huostaanottaa pysyvästi, kun Dixie ei ole ikinä ollut nälkäkuoleman partaalla, vaan Dixie on aina ollut hyvinsyönyt, sillä on ollut aina hyvä ruokahalu ja sillä on ollut aina ruokaa ja vettä tarjolla. Mutta Dixie on huostaanotettu pysyvästi. Dixie on ollut omistajallaan ja samassa perheessä koko elämänsä ajan. Me kaipaamme Dixietä aivan mielettömän paljon ja tiedän, että Dixie kaipaa meitä.

 

T. Adressin tekijä