Kansanäänestys vaatimus: Suomesta EU:n osavaltio

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kansanäänestys vaatimus: Suomesta EU:n osavaltio.

Vieras
Vieras

#26 Re: ROTAT EU:N KANNATTAJAT

21.11.2010 20:57

Timo Kivelä
Vieras

#27 Ei ***kele...

17.12.2010 23:41

Ei ollu mun iso-isät itärajalla EU:n takia. Koko EU on sitä paitsi ainoastaan rahareikä meille suomalaisille. On maksettu ja maksetaan vielä paljon... Ei ole vielä toteutunut yksikään puolestamarkkinoijien asia. Kyllä alkaa oleen muutto lähellä jos vielä enemmän mennään naimisiin tuon ruman ja liian kalliin morsiammen kanssa (luetaan:EU!) ***KELE! EI EU:ta ENEMPÄÄ!



Erotaan EU:sta

#28 Entäs korvausvelvollisuus?

18.01.2011 16:49

Suomi on maksanut EU:n jäsenyydestä satoja miljoonia euroja per vuosi. Päätös Suomen EU:n jäsenyydestä on tehty kansan tahtoa vastaisesti ja perustuslakia vastaisesti. Ja näistä syystä koska eduskuntamme ei ole saanut valtuutta kansalta, mielestäni ne kuuluu mitätöidä ja panna poliitikkoja maksamaan kansalle korvauksia. Kun niitä satoja miljoonia jaetaan poliitikkojen lukumäärän, niin..
Erotaan EU:sta

#29 Lisäkorvauksista kansalle

18.01.2011 17:11

Entäs kuka korvaa kansalle muitakin EU:n jäsenyydestä koituvia menetyksiä?

SUOMEN TALOUS ON KÄRSINYT EU:N JÄSENYYDESTÄ, mutta onko kyseessä jokin JUONI? 

ja Joutuuko myyntiin koko Suomi, vai osa Suomesta?

JOUTUUKO OSA SUOMESTA JA AHVENANMAA MYYNTIIN SUOMEN VELKOJEN KORVAUKSEKSI? - lue

Ja varsinkin EU:n poliisille antamien valtuuksien takia, jotka herättävät pelkoja viattomilla suomalaisilla

Suomen olisi tärkeää lähteä EU:sta, lue artikkeli

Mikä siis lopussa tuleekin näiden poliitikkojen kansan vastaisen päätösten hinnaksi, jotka liiankin moni jo sanoo olevan maanpetos tai valtionpetos - hinnaksi?

Leo
Vieras

#30 Hyötyäkin on

05.02.2011 22:46

Kun minä ostan netin kautta lipun sukulaisteni luo Pariisiin, ei tarvitse muuta kuin pakkaan reppuni, menen bussilla lentokentälle, nousen koneeseen, siellä tarjoillaan ruokaa ja viiniä, muutaman tunnin kuluttua olenkin jo Pariisissa. Lompakossa on yhteistä rahaa. Sama kuin matkustaisin Rovaniemelle.
Suomi ei pysty hallitsemaan itseään, 600 vuotta Ruotsin alla, 100 vuotta Venäjän alla, 100 vuotta rauhaa. Oltiin hetken ns. itsenäisiä, jatkuvaa sotaan, ensin keskenämme, sitten Venäjää ja Saksaa vastaan. On Luojan lykky että EU huoli tällaisen roistovaltion jäsenekseen! Olkaamme siitä kiitollisia.

Vieras

#31 Eu tuhoaa suomen ellei päästä sieltä pois

05.02.2011 23:38

http://markuslehtipuu.puheenvuoro.uusisuomi.fi/60586-muutos2011-liike-for-dummies-klikkaa-kaaviot#comment-811223

http://riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/60609-eduskunta-on-hyvaksynyt-perustuslain-muutosesity

Eli esimerkiksi poikkeustilan julistamisen jälkeen ylipäällikkyys voidaan luovuttaa Euroopan Unionin armeijan komentajalle, EU:n presidentille taikka NATO:lle.

"Muutoshankkeisiin ei pidä ryhtyä päivänpoliittisten tilannenäkymien perusteella eikä muutenkaan niin, että hankkeet olisivat omiaan heikentämään valtiosäännön perusratkaisujen vakautta tai perustuslain asemaa valtio- ja oikeusjärjestyksen perustana. Toisaalta on pidettävä huolta siitä, että perustuslaki antaa oikean kuvan valtiollisen vallankäytön järjestelmästä ja yksilön oikeusaseman perusteista."

Ehdotettu laki siis kuvaa vallitsevaa tilaa: Suomi liitetään EU-liittovaltioon, joka on jo olemassa käytännössä vaikka ei laillisesti tai nimellisesti.

Ehdotettu laki on tarkoitettu tulemaan voimaan 1 päivänä maaliskuuta 2012.

Vieras

#32 reilu vuosi aika kerätä listaa

05.02.2011 23:39

Eli esimerkiksi poikkeustilan julistamisen jälkeen ylipäällikkyys voidaan luovuttaa Euroopan Unionin armeijan komentajalle, EU:n presidentille taikka NATO:lle.

"Muutoshankkeisiin ei pidä ryhtyä päivänpoliittisten tilannenäkymien perusteella eikä muutenkaan niin, että hankkeet olisivat omiaan heikentämään valtiosäännön perusratkaisujen vakautta tai perustuslain asemaa valtio- ja oikeusjärjestyksen perustana. Toisaalta on pidettävä huolta siitä, että perustuslaki antaa oikean kuvan valtiollisen vallankäytön järjestelmästä ja yksilön oikeusaseman perusteista."

Ehdotettu laki siis kuvaa vallitsevaa tilaa: Suomi liitetään EU-liittovaltioon, joka on jo olemassa käytännössä vaikka ei laillisesti tai nimellisesti.

Ehdotettu laki on tarkoitettu tulemaan voimaan 1 päivänä maaliskuuta 2012.
Heikki Lätti
Vieras

#33 Kohti Kataisen uutta maailman järjestystä?

06.02.2011 10:29

Ja siten ettei monikaan edes tajua!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.02.2011 11:53


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.02.2011 11:54


Aimo Remes
Vieras

#36 Eduskunta edustaa kansaa

06.02.2011 12:08

Nyt on paikka kansanäänestykselle,kun valtiollista itsemääräämisoikeutta luovutetaan hetkeksikään pois.Nyt on noustava barrikaadeille tämä ei voi olla puoluepoliittinen asia.

Vieras

#37 suomen itsenäisyys

07.02.2011 11:08


suomen ei tule menettää itsemääräämis oikeutta
ANTIVAURIO JA PORISTA
Vieras

#38 Olen ANTI VAURIO ja jaksan Porista

07.02.2011 18:07

OlenPORista ja jaksan Porista astiSUOMI IRTI YYA+sta! Kunolin nuori veDIN KANAlassa maria SuolEEN! Olin HippiJA VASTUSTA Kaikkea. JENKIT POIS USAS TA? Olen moNI ADREssiPALSTALla kesKUSTELEMASsa. EsimESPOon asuntoASIA KUUluu poriinJA KANnabis laiLLISEKSI! MinulLA ON VAIMO LASTA JA asun talossa
Antti Laukkanen
Vieras

#39 Järjestääkö joku mielenosoituksia???

07.02.2011 22:38

Määki voisin osallistua elämäni ensimmäiseen mielenosoitukseen, jos semmoisa joku järjestää. Alkaa niinku vituttaan jo ihan tosissaan tää poliitikkojen sekoilu. Ja mua se on sentään vituttanu aina :)
_jaska
Vieras

#40 Lakiesitys laiton??

08.02.2011 12:13

Perustuslain säätämisjärjestyksessä voidaan säätää millainen laki tahansa. Toki lakeja pitääkin voida muuttaa demokratiassa.

"Lakiesitys on Suomen lain vastainen." Kannattaisi poistaa tämä lause adressista. Se saa sen näyttämään naurettavalta.

Muuten adressi on kyllä paikallaan. Tärkeä asia liian vähällä huomiolla.
OiKEA NIMENI onANTI VAURIO!
Vieras

#41 OLEN PORISTA!

08.02.2011 18:55

AnteekSi , olenPORista ja niMENI ON ANTIVAURIO. OLEn suomessaMUtTA OLIn olluT KAnadassa jaKÄYTinHUUME! EI saa! SuoMI IRTI YYA;STA! SUOmi irTI EUROSTa. ViHAAN! SuOMEN LEIJONAa raisKAAVAT BARbaARIT! Sota? KANSANEDUSTAJAKSI MINÄ? Olen porista. OLIN KANALASSA JA VEDIN MAria. MinuSsa on talo ja vastustan kaikki! JenKIT POIS USASTA JA karkkiHYLLyistä

Vieras

#42 Otsikko

11.02.2011 09:52

Muuttakaan nyt hyvänen aika tuo otsikko! Siinähän kerätään adressia liittovaltion puolesta!
Reima Kultalahti
Vieras

#43 Äänestys

11.02.2011 10:35

Samalla voitaisiin äänestää suomi eroon koko pyramidi huijauksesta nimeltä Eu, ja saattaa maanpetokseen syyllistyneet päättäjämme vastuuseen teoistaan.
Vieras
Vieras

#44

11.02.2011 10:43

Eiupä ole paljoakaan hyötyä ollut. luvattiin halpoja autoja kuitenkin autojen keskiikä suomessa ylittää jo 20v, kun euhun liityttiin se oli reilu kymmenen vuotta, euro oli kuusi markkaa nyt markka ja euro ovat suunnilleen 1=1 jos markka vielä olisi kuitenkin tulojen kasvua ei juurikaan ole ollut, esimerkiksi automaalaus oli ennen euhun liittymistä n.6000mk sellainen helppo tapaus, nyt siihen on lisätty ainoastaan kustannus nousu, muuten työnhinta on melkeimpä alentunut. sama pätee muissakin palkoissa eli todellisuudessa pieni ja keskituloisten palkta ovat pudonneet 1/6 osaan entisestään kun palkat ei ole nousseet mutta rahan arvo on pudonnut 1/6 osaan entisestä. tietenkin suurituloiset ovat ahnehtineet kaiken hyödyn eu:sta, mutta mitäpä hyötyö siitä on muille kun vielä kaikki rosvot ja raiskaajart tuodaan meille ulkomailta, suomessa on jo 10% vangeista ulkomalaistaustaisia, ennen euta taisi olla alle 1%

Reima Kultalahti
Vieras

#45 Suomi Eroon Eu:sta

11.02.2011 23:04

Eu on pyramidi huijaus joka ei ole tuonut suomelle mitään hyvää, ainoastaan elintasomme on laskenut ja luokkaerot kasvaneet, jopa autojen halpenemisen on syönyt rahanarvonalentuminen kun euhun liityttiin suomessa oli autojen keskiikä reilut 10v, nyt se on jo yli 20v kiitos siitä eu.LLE.
Vieras
Vieras

#46 Re: Hyötyäkin on

14.02.2011 13:49

#30: Leo - Hyötyäkin on

Menepä huutelemaan noin leipäkassijonossa oleville, pääsisitkö Pariisiin lipittämään viinejä ja mussuttaan juustoja ilman mustaa silmää ja katkenneita hampaita? hyöty EU:sta on marginaalilla, Hienon vapaan markkinatalouden aikaan Suomi on myynyt p***eensä. Tuskanhuutoa ei vielä kuulu ku häpeä painaa päätä syvemmälle turpeeseen.

Lassi Orell
Vieras

#47

14.02.2011 18:00

Kansanäänestystä kehiin!
open minded
Vieras

#48 new world order

15.02.2011 13:35

Euroopasta ajavat yhta suurta valtiota, samaa tekevat Aasiassa ja Atlantin valtameren toisella puolella. Kun nama kolme suurta on valmiina voikin eliitti yhdistaa kaikki valtiot yhden hallinnon alle ja nain ollen helpommin hallita koko maailman kansalaisia poliisivaltiossaan. Jotain pitaisi tehda ennen kuin meidat kaikki orjuutetaan.
pois harvainvallasta
Vieras

#49

15.02.2011 13:48

Mielestäni kaikista suurista asioista pitää saada kansanäänestys

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

15.02.2011 17:53