Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin.


Vieras

#1

18.10.2014 16:20

Käyn kotipizzassa jauhelihakastikkaan takia?!?!?!?!
kastike pysyköön poissa!

#2 ei sitä tarvita!

18.10.2014 18:07

ei sitä jauhelihakastiketta tarvita!jokanen voi ite vääntää SOOSSit kotona jos lystää!

Kirsi

#3 Kotipizzojen reaktio tähän adressiin

19.10.2014 14:37

Julkaisin linkin adressiin kaikilla löytämilläni Kotipizza-ravintoloiden facebooksivuilla ja odotin vähintäänkin viileää reaktiota adressiin. Lisäksi pelkäsin Kotipizzaketjun, ottavan adressin negatiivisena asiana, vaikkei se sellaiseksi ole tarkoitettukaan. Yllätyin erittäin positiivisesti Kotipizza-ravintoloiden reaktiosta. Kukaan ei poistanut adressilinkkiäni, moni ravintola tykkäsi ja pari jopa kiitti adressin tekemisestä ja siitä kertomisesta, koska olivat mm. saaneet omilta asiakkailtaan paljon palautetta jauhelihakastikkeen eli soosin palauttamisen puolesta.

ADRESSIA SAA JAKAA VAPAASTI JA KERTOA SIITÄ ETEENPÄIN MUILLEKKIN!


Vieras

#4 Kotipizzan Tommi kommentoi

19.10.2014 15:02

Moi Kirsi, emme tietenkään koe tätä negatiivisena kun kerran kuluttajat pitävät tuotteistamme. Sehän on mahtavaa. Emme myöskään halua rajoittaa hienojen yrittäjiemme Facebook-sivujen sisältöä.

Totean vain että jauhelihapizzan myynti on laskenut vuosien aikana ja halusimme siirtyä kotimaiseen naudan jauhelihaan. Kotimaisuus on iso juttu meille. Tuotekehitys tutkii miten voisimme yhdistää kotimaisen naudan jauhelihan ja perinteisen tomaattikastikkeen.

Asiakaspalautteet ovat meille todella tärkeitä ja teemme kaikkemme että pystymme  toteuttamaan asiakkaiden toiveet. Nyt niiden eteen pitää tehdä paljon työtä jotta voimme käyttää kotimaista raaka-ainetta ja suomalaista työtä.

En tiedä olisinko saanut näin addressin vastaanottajana kommentoida, mut toivottavasti ok ja positiivista. 

 

Terveisin

 

Tommi 

Kotipizzan toimitusjohtaja 

Kirsi

#5 Re: Kotipizzan Tommi kommentoi

19.10.2014 16:14

#4: - Kotipizzan Tommi kommentoi 

 Tottakai saat kommentoida! Ja niin sinä kuin kaikki muutkin Kotipizzalaiset olette tervetulleita keskusteluun. 

Toivon, ettet ota millään lailla negatiivisesti adressissani käyttämää blogilainausta siellä käydystä keskustelustamme. Koska sen oli tarkoitus olla informoiva, ei millään lailla negatiivinen.

Kompromissiratkaisuksi ehdotan, että menuun palautetaan perinteinen jauhelihakastike eli soosi siihen asti, että tuotekehittely saa luotua kotimaisemman version sen tilalle? Tämä varmasti sopisi ainakin asiakkaille.

Tapula raasa

#6

21.10.2014 12:18

Meillä syödään niin paljon jauhelihasoosia kotona, että jos ulos mennään syömään esim. pizzaa, niin täytteeksi otamme jotain ihan muuta.

Kirsi

#7 Jos syö VAIN jauhelihapitsaa....

21.10.2014 17:25

#6: Tapula raasa -  

 ...kuten minä, niin jollei jauhelihakastiketta ole listalla, niin minulla ei ole mitään ostettavaa Kotipizzassa. Ja sempä takia JAUHELIHAKASTIKE ON MINULLE ERITTÄIN RAKAS. Monet ottavat sen yhtenä täytteenä muita täytteitä "mehentämään", eikä tällä hetkellä heillekkään ole mitää tarjota jauhelihakastikkeen tilalle.

Jokainen Kotipizzasta tykkäävä voi allekirjoittaa adressin, vaikkei itse soosia tarvisikaan, koska tässä on kyse myös laajan täytevalikoiman säilyttämisestä. Mitä enemmän täytevaihtoehtoja, sitä enemmän pitsavaihtoehtoja.

Buhuu

#8

25.10.2014 12:05

Monet saattavat haluta myös Perfettaan jauhelihakastiketta (niin kuin esim. minä), eli ei ole pelkästää perinteisen jauhelihapizzan poistumisesta kyse.

En ole tilannut pitkään aikaan muuta kuin Perfettaa, jossa yhtenä täytteenä jauhelihakastike. Nyt ei voi enää tilata mitään. :(

Kastike

#9 Jumppa...

26.10.2014 12:08

Typerä veto Kotipizzalta kaikin puolin. Tainnut tuotekehitys "jumpata" vähän väärällä tekniikalla. Siirtyi eilen asiakkuus (20-vuotta) läheiseen turkkilaiseen pitseriaan. Ei erotu enää Kotipizzan pitsat maullaan/mehevyydellään joukosta.

eihyvä

#10 vain jauhelihaa

28.10.2014 22:52

kotipizza menetti minut asiakkaanaan, en syö muuta kuin sitä perinteistä jauhelihapizzaa, kokeilin beef and roastia enkä tykännyt, tosi kuiva oli pelkällä tomaattikastiikkeella. en tilaa enään.

Kirsi

#11 50 allekirjoitusta

31.10.2014 16:56

Lähetän adressin (ensimmäisen kerran) eteenpäin, kun 50 allekirjoitusta on kasassa, ettei asia pääse pääkallopaikalla unohtumaan. 

 

Petri

#12 Kotipitsassa kalliit pitsat

31.10.2014 17:06

Oon ollu uskollinen kanta-asiakas koko Kotipitsan olemassa olon aja, ja maksanu Kotipitsan pitsoista kalliimman hinnan moneen kilpailijaan verrattuna, just mehevän soosin takia. Enää Kotipitsalla ei oo tarjolla minkäänlaista soosia, jote miks maksaisin kuivasta pitsasta 12,50€, ku samoilla täytteillä saa kilpailijoiden pitsan 6 eurolla eli alle puoleen hintaan?! Empä ihmettele, et myynti on laskenut, kun pitsat on puolet kalliimpia, kuin kilpailijoilla. Ei siinä syynä oli soosi, vaan nousseet hinnat!

Soosi takaisin sellasenaa, nii palaan määki asiakkaaksi. 


Vieras

#13

03.11.2014 14:34

Beef and roast jauheliha on varmaan ok muiden täytteiden kanssa, mutta se ei pelkästään ole hyvää.

Vieras

#14 outo maku

07.11.2014 02:51

Ostin tänää jauhelihapitsan uudesta täytteestä innostuneena, mutta petyin pahasti. Pitsa on kuivakkaa ja maistui hieman oudolta samalla tavalla kuin epäilyttävien yöt auki olevien ulkomaalaisten pitserioiden pitsat, joita ostan ainoastaan baarista valomerkin jälkeen lähtiessä, mutta missä en koskaan selvinpäin uskalla käydä.... 

HINNAN TAKIA KILPAILIJALLE SIIRTYNYT

#15 VÄHENTYNYT MYYNTI

07.11.2014 03:03

EN YHTÄÄN IHMETTELE, ETTÄ JAUHELIHAPITSAN MYYNTI ON VÄHENTYNYT, KOSKA JAUHELIHAPITSAN HINTA ON NOUSSUT HUOMATTAVASTI. HINNAN NOUSU KIRPAISI OIKEIN KOVASTI KUN HINNAN NOUSTESSA KEVYEMPÄÄ PITSAA VÄHEMMÄLLÄ JUUSTOLLA EI SAANUT ENÄÄN ALENNETTUUN HINTAAN. JAUHELIHAPITSAN MAINOSTA EN MUISTA KOSKAAN NÄHNEENI, MUTTA MUIDEN PITSOJEN TARJOUSKAMPANJAMARKKINOINTIA ON NIIN TV:SSÄ KUN PAIKANPÄÄLLÄ. 

Kirsi

#16 Jauhelihakastikkeen uniikki maku

07.11.2014 03:46

Moni on ollut minuun yhteydessä adressin kautta ja on käynyt selväksi, että perinteisen jauhelihakastikkeen salaisuus on sen uniikki maku. Itse olen asiasta samaa mieltä. Kenelläkään kilpailijalla ei ole tarjolla mitään Kotipizzan perinteistä jauhelihakastiketta vastaavaa. Mutta melkein kaikilta löytyy "paistettu jauheliha", joka on beef roastia vastaavaa.

Varmasti jokaiselle asiakkaalle se kaikkein tärkein asia on maku. Ei kukaan käy syömässä paikassa, jonka tuotteiden mausta ei pidä. Minullekin maku on tärkein. Sen jälkeen tärkeysjärjestyksessä tulevat asiakaspalvelu, hinnat ja luotettavuus. Vasta näiden jälkeen tulevat luomu, kotimaisuus, tunnettuus ja uutuustuotteet.

Minuun on ollut yhteydessä myös muutama Kotipizzayrittäjä adressin kautta. Nämä kotipizzayrittäjät ottaisivat perinteisen jauhelihakastikkeen sellaisenaan heti takaisin valikoimaansa, mikäli jollain lailla asiaan voisivat vaikuttaa. Mistä voi päätellä, että soossin perään on kyselty paljon.

Minun mielestäni tässä tilanteessa paras vaihtoehto olisi kompromissi. Jauhelihakastike palautettaisiin sellaisenaan takaisin ja jälleen asiakkaat voisivat valita niin jauhelihapitsaansa kuin muihinkin täytteeksi jauhelihakastikkeen tai beef roastin, tai vaikka molemmat. 

Kotipizza tulee palaverinsa yhteydessä käsittelemään niin tätä adressia kuin muitakin asiakaspalautteita jauhelihakastikkeen suhteen. Kaikki 11.11.14 mennessä allekirjoittaneet ehtivät mukaan adressiin, jonka lähetän ko. palaveriin.

Lupaan palaverin jälkeen infota täällä, että miten asian kanssa kävi, kunhan se minulle selviää.

Toivottavasti saadaan jauhelihakastike sellaisenaan palautettua takaisin täytevalikoimaan niin tämän adressin kuin asiakkaitten lähettämien palautteiden ansiosta.

Kiitokset jo näin etukäteen kaikille allekirjoittaneille!

 

Kirsi

#17 Adressi on nyt lähetetty Kotipizzalle

10.11.2014 03:09

Palautetta voitte jatkossa laittaa Kotipizzalle joko heidän kotisivujensa kautta:

https://www2.kotipizza.fi/index/65

tai Kotipizzan pääpaikan facebook-sivun kautta:

https://www.facebook.com/kotipizza?fref=ts

Ilmoitan Kotipizzan päätöksestä tiedon satuani. 

 

KIITOKSET KAIKILLE!

anzuli

#18 Re: Adressi on nyt lähetetty Kotipizzalle

18.11.2014 11:42

#17: Kirsi - Adressi on nyt lähetetty Kotipizzalle 

 Hei. Sanoivatko yhtään milloin päättävät asiasta?

Kirsi

#19 Re: Re: Adressi on nyt lähetetty Kotipizzalle

18.11.2014 12:01

#18: anzuli - Re: Adressi on nyt lähetetty Kotipizzalle 

 Palaveri missä jauhelihakastikeasiaa käsiteltiin oli 13.11.14, mutta ainakaan vielä (18.11.14) ei ole kuulunut Kotipizzan porukasta mitään. Minäpä panen heille meilillä kyselyä asiasta tänään.


Vieras

#20

19.11.2014 15:05

Jauheliha Pizza on ollut minun lempi pizzani monia vuosia. Nyt tykkään myös toisista pizzoista mutta olen aina silloin tällöin ottanut jauheliha pizzan siksi että se on niin helppo ja täyteläinen valinta.
Kastiketta p-rkele!

#21 Re: Kotipizzan Tommi kommentoi

21.11.2014 14:44

#4: - Kotipizzan Tommi kommentoi 

 No pankaa sitäv-tun kotimaista naudanlihaa siihen v-tun kastikkeeseen! Ei luulis olevan niin v-tun vaikeeta...

Joo, sori toi avautuminen, vaan Kotipizzan jauhelihapizza oli 27 vuotta SE pizza, mihin minä vertasin kaikkia muita pizzoja, se oli se kaikista parhaimman makuinen. Olin jotain 16 kun ensimmäisen kerran sitä söin. Heh, ensimmäinen iltavapaa intistä, ensitöiks Kotipizzaan ja jauhelihapizza huiviin. Ensimmäiset treffit sittemmin vaimokseni päätyneen tyttöystäväni kanssa, tilattin pizzat kotiin, arvaa kaks kertaa mistä ja mitä minä tilasin. Lojuin kolme viikkoa sairaalassa, sairaalan mauttomilla sapuskoilla, ensimmäinen ateria kotona: Kotipizzan jauheliha. Siinäpä sulle ideaa mainoskampanjaan, ihan ilmaiseks.

Tietämättä, että reseptiä on muutettu, tilasin paikallisesta Kotipizzasta jauhelihapizzan, ja sain tämän uuden beef-roast-jauhelihapizzan... Suunnaton pettymys. Verrattuna entiseen, mauton, kuiva mutta silti rasvaisen makuinen lätty. Tomaattikastiketta sen verran, että pohjataikinaa oli ilmeisesti pyyhitty kevyesti tomaatinpuolikkaalla. Siinä vanhassa oli parasta just se runsas, tomaattinen jauhelihakastike.

Jos ette palauta sitä kastiketta listoillenne, julkaiskaa sitten sen resepti, että kaikki halukkaat voivat tehdä sitä itse. Ei luulis olevan enää liikesalaisuus....

Kirsi
Vieras

#22 Kotipizzalta uutisia

22.11.2014 00:09

Kotipizzassa on tässä kuussa käsitelty jauhelihakastike-asiaa jo tuotekehityksen kokouksessa sekä Kotipizza-yrittäjien markkinointiosuuskunnassa. Lopullinen päätös rakkaan jauhelihakastikkeemme eli soossin kohtalosta selviää johtoryhmässä, jossa asiaan käydään läpi ensi viikolla.

Joten voidaan sanoa, että niin tämän adressin kuin muidenkin asiakaspalautteiden takia on Kotipizzassa ryhdytty toimeen ja jauhelihakastikkeen kohtaloa on palaveerattu kunnolla. Toivottavasti me kaikki yhdessä saamme palautettua jauhelihakastikkeen takaisin listalle!

KIITOKSET kaikille teille niin allekirjoituksistanne kuin kommenteistanne!

Palaan asiaan, kun taas kuulen Kotipizzalta lisää. 

Kirsi

#23 Re: Re: Kotipizzan Tommi kommentoi

22.11.2014 00:19

#21: Kastiketta p-rkele! - Re: Kotipizzan Tommi kommentoi 

 Tossa on kyllä todella hyvät ainekset mainoskampanjaan!

JauhelihaKASTIKEpitsa auttoi jaksamaan intissä, jauhelihaKASTIKEpitsan avulla löytyi elämän rakkaus ja jauhelihaKASTIKEpitsa auttoi palaamaan melkein kuolleistakin takaisin. =) 

MAHTAVAA!

Kopio

#24 Hiljaiset ja hitaat protestoijat

23.11.2014 17:46

Minulle jauhelihakastike kuuluu olennaisena osana Perfettaa ja ehkä myös tästä syystä sain vasta eilen selville että jauhelihakastike ei enää kuulu valikoimiin. Syön Kotipizza:ssa keskimäärin kerran viikkoon, mutta viime kerroilla saadessani kuivan beef roastin, en valittanut vaan luulin olleeni epäselvä tilaukseni kanssa. Kuivasta beef roastista johtuen itselläni olikin sitten erittäin harvinainen muutaman viikon tauko, koska pitzaa ei tehnyt mieli. Vasta eilen tehdessäni tupla varmistusta että saan jauhelihakastikkeen, selvisi tämä järkyttävä totuus.

 

Olen usein saanut ymmärrystä kahvipöytä keskusteiluissa maksamastani "tuplahinnasta" ja uskollisuudestani kotipitzaa kohtaan juuri jauhelihakastikkeen ansiosta! Jauhelihakastikkeella olen usein myös perustellut sen että pitzat syödään juuri kotipizzassa vaikka osa seurueesta ei jauhelihakastiketta olekkaan ottanut. Toivottavasti kotipizzalla ymmärretään että yksi jauhelihakastikkeen ystävä saattaa tuoda monta muunkin pitzan asiakasta.

minulle Kotipizza on siihen asti boikotissa, kunnes jauhelihakastike saadaan takaisin! Ompahan elämä helpompaa, kun ei tarvitse vängätä ja perustella muuta seuruetta Kotipitzaan, kun en enää itsellenikään voi perustella. Kuivan jauhelin saa puoleen hintaan karvakäsiltä.

jauhelihaKASTIKE

#25 Re: Kotipizzalta uutisia

26.11.2014 18:55

#22: Kirsi - Kotipizzalta uutisia  

 Hienoa, vaikka luvattoman kauan antavat jauhelihaKASTIKKEEN ystävän odottaa vastausta siihen tuleeko koskaan enää käytyä kotipizzassa