Bussiliikenne takaisin kesäksi Kiikalaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Bussiliikenne takaisin kesäksi Kiikalaan.


Vieras

#1

26.05.2015 15:51

Koska asun Kiikalan kirkonkylässä.

Vieras

#2

26.05.2015 16:56

Olen juuri sellaisessa loukossa kuin kuvailit ,en omista ajokorttia .Elämän perusasiat kaukana ,esim.se lääkäri yms..Todella kurjaa!

Vieras

#3

26.05.2015 17:31

on tosi väärin et estetään opiskelut ja työssäkäynnit niiltä ihmisiltä jotka vielä haluavat opiskella ja tehdä työtä.
autoton

#4 bussilla saloon

26.05.2015 18:44

olen töissä salon kaupungilla, haluan päästä töihin myös kesällä, minulla ei ole kahta ja puolta kuukautta lomaa.

Tarja Palomäki
Adressin tekijä

#5 Kiitos

26.05.2015 18:51

Kiitos kommenteistanne, ne ovat erittäin tärkeitä. Mikäli saamme tarpeeksi allekirjoittaneita ja adressi tulee toimitetuksi Salon kaupungille, myös asialliset kommentit lähtevät sinne luettavaksi.


Vieras

#6

27.05.2015 05:49

Linja-auto liikennettä ei voi lopettaa kesäksi. Ihmisillä on oikeus joukkoliikenteeseen..

Vieras

#7

27.05.2015 05:52

Koskee myös minua !

Vieras

#8

27.05.2015 06:27

Pitää ottaa huomioon myös autottomat ja netittömät eläkeläiset ja vanhat ihmiset. +2 ihmistä tällä kommentilla.

oma valinta

#9 Kuljetus ei ole kunnan lakisääteinen palvelu

27.05.2015 07:21

Nyt puhutaan paljon kuntien tehtävien karsimisesta. Kuljetus ei kuulu kunnan lakisääteisiin tehtäviin, paitsi koululaiset. Miksi muiden pitäsi maksaa toisten kulkemiset? Maalla asumisella on omat hyvät ja huonot puolensa, samoin kaupungissa. Jokainen valitsee itse missä asuu.

Masa

#10 Re: Kuljetus ei ole kunnan lakisääteinen palvelu

27.05.2015 07:58

#9: oma valinta - Kuljetus ei ole kunnan lakisääteinen palvelu 

Juuri näin. Ilmeisesti tieto kesälakkautuksista ei ole kantautunut Salon paikallisliikenteelle saakka, koska kesälle näyttää olevan vielä vuoroja ajossa. 


Vieras

#11

27.05.2015 09:00

toivomus saada kiikalaan bussivuoroja.olen myös autoton joten ei voi mitään asioita toimittaa kesänaikana kun ei ole kulkuyhteyksiä täältä.
Tarja Palomäki
Adressin tekijä

#12 Re: Kuljetus ei ole kunnan lakisääteinen palvelu

27.05.2015 11:49

Jos tälle linjalle lähdetään niin miksi työssä käyvät maksavat verorahoilla työttömien elämisen? Miksi autoton maksaa teiden kunnostuksista?  Miksi lapseton maksaa lapsilisistä ja leikkipuistojen kunnostamisista ym. Listaa voi jatkaa... verorahat hyödyttävät meitä kaikkia jossain tilanteessa ja vaiheessa. on totta että jokainen päättää missä asuu. Minä esim. Muutin kiikalaan 2014 joulukuussa. Ennen muuttoa varmistin kulkuyhteydet Saloon. Mikäli bussikuljetuksen loppumisesta ilmoitetaan 1,5 viikkoa ennen loppumista on vaikea muuttaa parempien kulkuyhteyksien päähän, tarkoitus on hankkia auto, mutta mikäli joudun kieltäytymään töistä on sen hankkiminen mahdotonta. itse henkilökohtaisesti laitan verorahaa mieluummin bussiliikenteen ylläpitämiseen kuin ylläpidän/tuen työttömyyttä. Nuorien on tärkeää päästä myös kesällä liikkumaan ja harrastelemaan. on turha puhua siitä että nuoret eivät harrasta tai notkuvat kotona palaamassa mikäli liikkuminen evätään heiltäkin kesäksi.bussimatka ei ole ilmainen ainakaan minulle. Maksan lipun omista rahoista.  

Mikäli ison bussin ei ole kannattavaa kulkea Saloon tulisi miettiä muu vaihtoehto.  Liikenteen lopettaminen ei ole mielestäni ratkaisu,  eikä se tue työllistymistä.


Vieras

#13

27.05.2015 12:13

Yhteys Kiikalaan: kesämökkiläinen liki 20 vuotta. Työ- ja opiskelupaikkojen takia bussiyhteys on välttämätön.

Vieras

#14

27.05.2015 15:20

Tää on niin tätä. Ei korpikyläläisistä mitään väliä . Eiköhän tästä loppupeleissä lasku kaupungille tule syrjäytymisen henkisten ongelmien yms vuoksi.

Vieras

#15

27.05.2015 16:47

Monille on elintärkeää päästä linja-autolla Saloon myös kesällä. Kuinka pääset Saloon terveysasemalle kun ei bussi kulje ja Kiikalan terveysasema on kesällä suljettu
Pieni eläke

#16 Yhteydet säilytettävä

27.05.2015 16:56

Näinkö kannustetaan käyttämään joukko liikennettä?

Ei kaikilla ole varaa omaan autoon, eikä ajaa taksilla palveluiden perässä.

Ei tarvii enää ihmetellä, jos maaseutu autioituu. Ei ole työtä nuorille ja kulkuyhteydetkin vielä poistetaan.


Vieras

#17

27.05.2015 18:31

AUTOTON EI PÄÄSE K IIKALASTA MI9HINKÄÄN ON MOTISSA

Vieras

#18

28.05.2015 18:19

Kiskon Toijastakaan ei kulje yhtään bussia kesän aikana.
Ihmiset kulkevat töihin, kouluun ja asioille vaikka peruskoululaiset ovatkin kesälomilla! Miten koululaiset voivat mennä kesätöihin? Äly hoi, älä jätä. Saadaanko rahat takaisin ostamistamme 30-päivän lipuista, ei varmastikaan?