Luottotiedottomille Oikeuksia!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Luottotiedottomille Oikeuksia!.

Aikansakutakin

#126

02.01.2016 08:55

Tervetuloa puhumaan aiheesta lisää Velallisten Tuki -ryhmään:

https://www.facebook.com/groups/velallistentuki/?fref=ts


Vieras

#127 Re: Tilanteessa ollut

02.01.2016 09:06

#6: Velaton - Tilanteessa ollut 

 Kaikki luottotiedottomat ja ulosottovelkantuneet eivät ole velkaantuneet omasta toiminnasta johtuen.


Vieras

#128

02.01.2016 20:13

Oikeutta myös meille kenellä on mennyt luottotiedot

Vieras

#129 Re: Re: Tilanteessa ollut

03.01.2016 16:26

#127: - Re: Tilanteessa ollut 

 Joku muuko pystyy tekemään jollekin toiselle velkaa? Höpö höpöhöpö. .. jos on OMISTA raha-asioista kyse 


Vieras

#130

04.01.2016 10:07

Koska asia on minusta erittäin tärkeä!!!!!!

Vieras

#131 Re: Re: Tilanteessa ollut

04.01.2016 10:08

#127: - Re: Tilanteessa ollut 

 Näin se vain on, ikävä kyllä!


Vieras

#132

04.01.2016 13:49

Tiedän mitä helvettiä on olla luottotiedoton ja pienen summan takia ja vaikkapystyisit sen maksamaan takas niin luottohäiriö merkintäsilti pysyy vähintään sen kaksvuotta!

Vieras

#133 Re: Tilanteessa ollut

05.01.2016 14:32

#6: Velaton - Tilanteessa ollut 

 Entä jos joutuu köyhänä pakenemaan hometalosta tai vaikkapa sairastuu vakavasti? Molemmissa tilanteissa saa olla silloin tarkkana menojen kanssa. On siis ihan turha sanoa, että se johtuu vain ja ainoastaan pikavippikierteistä tai laskujen maksamattomuudesta. 

 

On se niin ihme, että Suomessa on oikeus haukkua luottotiedottomia, kun ei taustoja tiedetä. Auta armias jos joku julkisuuden henkilö kertoo luottotiedottomuudestaansa, niin kukaan ei auo päätä. Vain tavallinen kansalainen ilman luottotietoja on nisti, saamaton ja laiska. 

 

 

Avutonta porukkaa

#134 Nyt oikeesti

05.01.2016 17:54

Menkää velkajärjestelyyn, se on ilmaista ja silloin jää ne palkatkin käteen, ihan naurettavaa itkeä ja kitistä kuinka ulosotto vie kaiken, eikä siksi kannata käydä töissä.

Aika helposti pääsee nollajärjestelyyn ja silloin  ei joudu maksamaan mitään, ainut sääntö on että uutta velkaa ei saa tulla järjestelyn aikana.

Jos ei osaa edes hoitaa niitä asioita kuntoon, ni rypekää veloissanne, mut älkää valittako.

oikeasti osa ei selkeästi edes halua asioitaan kuntoon.


Vieras

#135 Re: Nyt oikeesti

06.01.2016 09:36

#134: Avutonta porukkaa - Nyt oikeesti 

 Täysin samaa mieltä, eikö vaan pitäis ruveta tekeen asioille jotain eikä vaan valittaa miten kurjaa on. Monikaan ei ole syntynyt kultalusikka suussa mutta silti on päässyt pitkälle kovalla työllä. Kyllä niitä töitä on jos vaan viitsi tehä

tiedoton

#136 Re: Nyt oikeesti

06.01.2016 18:57

#134: Avutonta porukkaa - Nyt oikeesti 

 Voisit ottaa asioista selvää ennen ku kuulutat tuota nolla ratkaisua,velka järjestely ei edes sovi kaikille on asioita joita ei järjestelyissä hyväksytä ja maksettava ainoastaan siitä mitä käteen jää eli noin 400€ pitää riittää vaatteisiin ruokaan ym auton kuluihin ,toisilla vaan pakollinen työssäkäynnin ehto.loput mitä palkasta jää katsotaan menevän velka järjestelyyn .Lapsiperheille tämä sopii mutta ei lapsettomille.olen itse menettänyt luottotietoni sairauden takia,enkä ymmärrä tommosta sonnan jauhamista.


Vieras

#137

07.01.2016 02:54

Olen itse luottotiedoton haluamattani ja on hyvin vaikea tulla toimeen
jekku

#138 vitsi koko adressi

07.01.2016 10:44

Luottotiedottomilla on usein velkaa ja ovat voudin asiakkaita jonne maksavat velkaa. Talous on näillä ihmisillä tiukkaa muutenkin ja lisää velkaa pitäisi saada pystyä tekemään? Itse olen maksanut velkojani kymmenen vuotta ja tänä aikana ei ole tietenkää ollut luottotietoja ja uutta en ole tehnyt ja olen todella tyytyväinen että velallisten luottoasioita rajoitetaan. Viimeinen 6kk lähtee


Vieras

#139 Re: Re:

09.01.2016 03:24

#80: - Re:  

 Käy velkaneuvonnassa. Onhan tuo hanurista 14-v makselet kulujen kuluja!! Eikö tuossakin ole jo ulosotto kaarikin paukkunut ohi jo ajat sitten. Onnee ja tsemppiä!!


Vieras

#140

11.01.2016 11:09

Hyvä asia tuhansille ihmisillä,saisivat toivoa paremmasta elämästä.Toivoa siis on.
Huoh...

#141 Re: Re: Nyt oikeesti

11.01.2016 21:21

#136: tiedoton - Re: Nyt oikeesti 

Olen lapseton ja useiden tonnien velat meni kevyesti nollilla, töissä kävin ja kaikki palkat nostin itselleni, että ota ite vaan selvää. Ulosottoja mulla oli useita vuosia, kunnes päätin lopettaa sen kitinän ja hoidin asiat kuntoon, nyt olen luottotietoinen.


Vieras

#142

15.01.2016 13:10

Erittäin asiallinen adressi,toivottavasti tuottaa tulosta.
Ihmettelijä

#143 Lisäys

15.01.2016 14:54

Lisää vielä listaan ettet saa Pankkitiliä toisesta pankista jos sinulla on jo toisessa pankissa tili... Siis et pysty vaihtamaan pankkia!!

+ OP:lle en pystynyt tekemään vaikka ei ollut missään sillä hetkellä tiliä..  Piti sit Danskebankkiin tallustaa... Ystävällisesti onneksi ottivat vastaan, mutta nekään ei olisi antanut jos olisi ollut valmiiksi esim. OP:lla..


Vieras

#144

22.01.2016 14:18

Olet hieno ihminen hyvällä asialla

Vieras

#145

27.09.2016 22:47

Asiaa! Tosi rikollinen ja sairas olo näin luottotiedottomana.. Pakko syödä masennuslääkkeitä että jaksaa tätä elämää ku muutenkaa ei oo helppoo.

masentunut

#146 Re: Kansalaisaloite

05.09.2020 11:43

#1: Ninnu - Kansalaisaloite 

ulosotto vie myös kolamasosan ansiosidonnaisista ja myös pienestä leskeneläkkeestä järjetön yhteisumma kokonaisuudessaan , vapaakuukaudet sain mutta en myönnetty pienennettyä määrää..ihmisen pitäisi pystyä maksamaan vuokrat ym tuloistaan oli sitten ansiosidonnaiset ilman että pitää hakea esim asumistukea tai muuta tukea jostain