Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / TULE MUKAAN - TALVIVAARAN TARINASSA RATKAISUN HETKET / Kommentit

23.05.2016 13:52

Turhaan olen odotellut tietoja kaivoksen bioliuotuksen mikrobitoiminnasta ja mikrobien kasvuympäristön, "mikromiljöön", olosuhteista. Olen kirjoittanut mielipideartikkeleita lehtiin ja jopa keskustellut tänä keväänä Pääministerin kanssa asiasta Jyväskylässä, mutta mitään ei ole kuulunut. Vähintä, mitä Terrafame voisi tässä asiassa tehdä, olisi nimetä puolueettomien ympäristömikrobiologien ja -bioteknikkojen ryhmä arvioimaan bioliuotusprosessin tilaa ja ehdottamaan jatkotoimia, mikäli ne olisivat ylipäänsä mahdollisia.

23.05.2016 20:22

Kun Perää ei saatu vankilaan, niin yritetään saada Kari Pääkkönen tai sitten molemmat maailmaa kiertämään ja oppimaan miten
kaivos suletaan

25.05.2016 01:55

Komeasti tulee menemään läpi tämäkin asia!

Lännen Media kysyi kansanedustajilta, pitääkö valtion antaa kesäkuussa rahaa valtio-omisteisen Talvivaaran kaivoksen toiminnan jatkamiseen.

Kyselyyn vastasi 54 hallituspuolueiden kansanedustajaa.

Yhteensä 11 keskustan, perussuomalaisten ja kokoomuksen kansanedustajaa haluaisi tehdä lopun julkisten varojen käyttämisestä Talvivaaraan. Vastanneista edustajista 27 puolestaan kannatti lisärahoitusta.

Oppositiosta kyselyyn vastasi 32 kansanedustajaa, joista vain kaksi suhtautui myönteisesti lisärahoitukseen. Kaikkiaan kysymykseen vastasi 86 kansanedustajaa.

Kymmenet edustajat pitivät aihetta niin arkana, etteivät halunneet ottaa kantaa lainkaan.

STT

Loppua emme tule näkemään kai koskaan.. Luonnon raiskaaminen on hallitukselle kuin elämäntehtävä. Vain raha puhuu.. Missä on moraali?

10.06.2016 23:08

Aikoinaan uraania vesistössä oli tarpeeksi tämän adressin signeeraukseen.. pitäisi olla nykyäänkin.