Keskuspuistoa ei saa supistaa

Keskuspuistoa ei saa supistaa / Tiedotteet / Ihmisketju Keskuspuiston puolesta Suomen luonnon päivänä 27.8. / Kommentit

Tuttava

#1 Myös Alppipuisto ja Eläintarha suojeluun!

12.08.2016 10:36

Minun Keskuspuistoni alkaa Eläintarhasta ja Alppipuistosta. Niitä myös nakerretaan joka kulmasta. Ulotetaan ketju keskustan sydämeen!

12.08.2016 10:41

Laaksoon voi hyvin rakentaa. Siellä on arvokasta maata ja hyvät yhteydet. Lisää kaupunkia kaupunkiin ja risukot pois.
näpit irti Keskuspuistosta

#3 mites sipoon rojekti

12.08.2016 13:52

Helsinki pakkosiirsi osan Sipoosta kohun saattelemana itsellensä. Miksi? Näpit irti Keskuspuistosta ja Sipooseen uusia taloja riittävästi. Toinen pointti on se ,että niiden päättäjien NIMET näkyviin , jotka voimallisimmin ovat tuhoamassa vihreää keidastamme, Keskuspuistoa.

#4 Re: mites sipoon rojekti

14.08.2016 10:48

#3: näpit irti Keskuspuistosta - mites sipoon rojekti

Päättäjien nimet löytyvät VIHREÄN LIITON jäsenluettelosta.

14.08.2016 22:58

Hieno suunnitelma, mutta kannattaa ehdottomasti organisoida tapahtumassa myös mahdollisimman laajamittainen (paperi-) nimienkeräys kuntalaisaloitteeseen 2763. Tuntuu jo, että se on viimeisiä keinoja, jolla Keskuspuisto voidaan pelastaa Helsingin muiden arvokkaiden, nyt uhattujen alueiden kanssa - mikäli ihmeitä ei tapahdu.

Tähän siis:

Varmasti löytyisi satoja, ellei tuhansia allekirjoittajia!

26.08.2016 08:55

Tulisin mukaan, mutta ajankohta ei sovi. Helsinkiläiset tarvitsevat Keskuspuiston ja muita viheralueita. Yleiskaavassa ei ole otettu huomioon asukkaiden ääntä. Asuminen ja eläminen Helsingissä ei parane sillä, että tänne yritetään mahduttaa yhä enemmän ihmisiä ja samalla pilataan ainutlaatuisia luontokohteita.