Vantaan palvelut - Laatua ja laadunvalvontaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vantaan palvelut - Laatua ja laadunvalvontaa.

Ros-Britt Kangas

#1 Joka vaikenee, hyväksyy....

22.10.2012 11:59

Pyytäisin myös allekirjoittamaan adressin Sosiaali-ja terveysalan leikkauksia vastaan:

Siinä esitetyt leikkaukset eivät tuo yhtään säästöjä vaan kasvavat ongelmia ja tuovat pikemmiten suuria kustannuksia (mikäli ei suunnitella että jatkossakin jätetään heikompiosaisten vakavampiakin ongelmia hoitamatta). Ohjelma on ilmeisesti tehty täysin ilman alan asiantuntemusta. Toisaalta myös ihan avoimesti riskianalyyseissä kerrotaan että tilanne ei tule vastaamaan hoidon tarvetta, jonojen kasvamisesta, asiakkaiden ohjaaminen yksityis-sektorille (omalla kustannuksella), ennaltaehkäisevän työn mahdottomuudesta, vanhusten ja vammaisten sosiaalisen osallistumisen vähentyneistä mahdollisuuksista,lapsisuojelun perhetyön ja ennaltaehkäisevän työn tulevasta puutteesta, jne. jne. Ihan karut luettavat. Kokonainen väestöosa jätetään oman onnensa varaan.
Ros-Britt Kangas
Hakunila
Erikoissairaanhoitaja
Kuntavaaliehdokas
Juha Keltti, Vantaan Köyhät

26.10.2012 13:56

Tämä näkökulma tarpeen myös Koivukylän keskustelutilaisuuteen Kirnussa 12.11. klo 18-20, aiheena Vantaan palvelut.
Mama

#3 Allekirjoitin

07.11.2012 12:52

Asuin aikanaan ja olin työssä kolmella sektorilla Vantaan kaupungilla. Ongelmat alkoivat 1990-luvun puolivälissä, laman myötä ja huononevat edelleen. Vantaalla asuu sukulaisiani ja ystäviäni, joten seuraan edelleen kaupungin asioita. Monenlainen pahoinvointi on rajusti lisääntynyt eikä parannusta valitettavasti ole näkyvissä.
Juha Keltti, Vantaan Köyhät

#4 Jatkotoimia

28.11.2012 14:43

Jari, adressin jatkotoimet sopisi hyvin ottaa esille torstaina 29.11. kokouksessa, tai oikeastaan adressi antaa näkökulmaa seurantatoimiin. Tulkaa ihmeessä silloin Koivukylän kirjastoon klo 18-20. Jos et ole facebookissa voin lähettää tietoja sähköpostitse juha.keltti@akl-web.fi (ladattavalla mainoksella, joita levitetään loppuun eli tilaisuuden alkuun asti. Fb tapahtumat VANTAAN PALVELUJEN PUOLESTA LEIKKAUKSIA VASTAAN!