Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin.


Vieras

#101 Hei!

12.09.2015 15:22

Onko tämä adressi unohdettu kokonaan? Allekirjoitin äsken. Onko enää hyötyä allekirjoittaa tätä? Tv. Yksi kevennyksen huijaamaksi joutunut äiti.

anemone

#102 Re: Re: ALLEKIRJOITA / Anelma Yrjänä

28.09.2015 08:11


Vieras

#103

21.10.2015 10:30

Koska se on alaarvoinen tuote, mikä ei toimii.Tämän tuotteen avulla harrastettaan selkeä pakkomyyntiä eli rahastettaan.Asiakaspalvelua tällä firmalle on myös alaarvoinen, sähköpostitse ainoa mahdollinen yhteydenottoa ja siitäkään ei saa vastauksia anettaan määräpäivät mennä umpeen että asiakkaat joutuuvat tuotteetta ottamaan vastaan pitkiä aikoja, vaikka ei pysty edes käyttää koko p.....

Vieras

#104

29.10.2015 04:44

ei pysty peruuttamaan tilausta, pakko myynti 9kk ja hinta yli 300e.
ei varmuutta että loppuu tuon 9kk päästäkään!
Triangel

#105 Fennotuontia vastaan oikeustoimia.

07.12.2015 16:24

Tiedoksi: Fennotuontia vastaan on olemassa jo riittävän suuri joukkovoima, joten kukaan fennotuonnin pakkomyynnin kohteeksi joutunut ei ole yksin ongelman kanssa. Käräjöinti voi olla vielä edessä, mikäli Fennotuonnilla on rahkeita ja pokkaa käräjöimään. Kenenkään ei tarvitse kuitenkaan yksin lähteä käräjöimään. 

Poliisilla on firman kyseenalainen toiminta hyvin jo tiedossa useamman henkilön tekemän ilmoituksen johdosta, kun touhusta ei tahdo päästä irti edes irtisanomisella. Fennotuonti käyttää laskujen perintään Alektum nimistä kyseenalaista "perintätoimistoa", jolle ei missään tapauksessa kannata myöskään laskuja suorittaa. Käräjillä hekin kyllä uhkailevat perintäkirjeissä sovittelevaan sävyyn, mutta niitä käräjiä vielä odotellessa tässä mennään. :)

 

 

 


Vieras

#106

13.12.2015 09:54

Minulle ja miehelleni on käynnyt samallatavalla kuin monelle muulle.

Vieras

#107

29.12.2015 12:25

Tulin toisiin ajauksiin enkä avannut Kevennyksen näyte tuote-pussia,silti ja lähetin sen takaisin sekä tein peruuttamisilmoituksen kirjallisesti ja sähköpostitse. Sieltä tuli uusi tuote,uusi lasku..tein uuden peruutuksen. Nyt he haluavat näytepaketista jonka lähetin, rahat, koska lähetin sen "liian myöhään". eräpäivä laskussa sama jona kolahti laatikkooni.

Vieras

#108

06.01.2016 11:15

Humpuukia koko juttu ja kaikki turhia syödä. Pitää ottaa aamulla, lounaalla, päivälliselle ja illalla? Kuka niitä aina muistaa? Olen kanssa palauttanut ja sitten tuli karhulasku ja 5€ Huom maksu. Vaikka olin palauttanut? Näistä pillereitä ei mitään hyötyä päinvastoin?



Vieras

#109

08.01.2016 05:19

Samasta syystä kun kaikki muutkin!

Vieras

#110

01.03.2016 20:30

Fennotuont pitäisi ehdottomasti saada edesvasuuseen ! Samaten kuin lainsäätäjät jotka sallivat em. huijaus myyntiä. Minun kohdalleni sattui näyte tulemaan loma aikana
perintä toimisto perii minulta 9 kk paketit vaikka en ole saanut kuin näyte paketin!
Että terveisiä lainsäätäjille !
Ylipainoa
Vieras

#111

19.03.2016 07:33

Koska en edes itse tilannut koko tuotetta,vaan joku tilasi minulle pilana. Tilauksessa on kuulema käytetty minun e-meiliä. Tietysti palautin paketin avaamatta heti.  Paketteja tuli muistaakseni vielä 3 lisää ja palautuskuitit on tallessa kaikki.Otin yhteyttä jonkin ajanjälkeen ja "antelin"...Nyt tulee perintäkirjeitä.  Sama se. En ole työelämässä työkyvyttömänä, ja tämmöstä PA**AA sataa niskaan muun kurjuuden päälle.Ihmiset vois ajatella "piloja" tehdessään myös mitä hankaluuksia voi seurata kohteelle.