Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin.

Pullukka

#26

23.12.2013 04:42

Joko tämä rahastus kohta loppuu, olen saanut tarpeekseni, kun en pysty noita pillereitä edes ottamaan!!
Valitse nimimerkki huijarit hirteen

#27 Otsikko

25.12.2013 15:21

Kirjoita kommentti...selvää rosvousta miksi suomen laki ei puutu

Vieras

#28

27.12.2013 10:15

täyttä kusetusta koko kevennys on ihme ettei rosvofirmaa saada pois päiviltä laitetaan viron veljet asialle löytävät kyllä pääpukarin loppuu ihmisten ahtaalle laitto
Eemeli itse

#29 Onko tämä adressikin huijausta

27.12.2013 22:34

Tämä adressi taitaa olla Kevennyksen roskasakin oma huijaus, koska mitään ei tapahdu eikä kuulu.

Vieras

#30 Huijasin

03.01.2014 06:32

Että pääsisin eroon niistä ne sanoivat että AINOA mahdollisuus oli hankkia lääkäritodistus että en voi syödä heidän lääkeitä. Ei kuulema voinut talata tabut koska ne ovat lain nimessä RUOKA ???! Pyöristyttävä. Siksi ottin laki omin käteen ja kirjoitin lääkäriltodistus missä kävi ilmi että en voi syödä lääkeet ja skannasin paperin ja laitoin e-postiin niille. Meni läpi mutta minäkin olen ostanut monta pakettiä ennen ku. Pääsin niistä. Älkää antako periin.

Vieras

#31

14.01.2014 09:23

Olen tännään tehnyt rikosilmoituksen Kevennystuotteiden huijauksesta .Minä peruutin 12 päivän päästä siihen osoitteeseen mihin käskettiin perutus lähettää ,olen saannut tuotteen kumminkin joka kuukausi , lähetän asiakaspalautteena aina takaisin.Ja ovat lähettäneet laskut peruutus tuotteesta ,Väittävät että olen lähettänyt väärään
osoitteeseen peruutuksen Ja se ei pidä paikkaansa .Ovat vaihtaneet postilokeronkin osoitteen
Leena Korventaus

#32 Re: Miten asia etenee?

20.01.2014 04:10

#25: Escenius - Miten asia etenee? 

 Olen pahoillani, etten ole ehtinyt omien kiireiden vuoksi vastaamaan ja yleensä lukemaan sähköpostiani viime aikoina. Tänään, 20.1.2014 lähtee kuluttaja asiamiehelle/virastoon ryhmäkanne, poliisitutkinta pyyntöineen sekä tutkintapäätöksineen ja mukana on sähköiset allekirjoitukset, joita on yhteensä vain 82. En voi enempää odotella, sillä Alektum odottaa myös asian etenemistä ja olen ollut hieman pettynyt, ettei ihmiset anna nimen näkyä. Toki allekirjoituksilla olisi enemmän paino arvoa, jos kaikkien nimet näkyisi, mutta toimin nyt niillä "välineillä" joita minulla on. Lisäksi laitoin Fennotuonti Oy:n yritystiedot mukaan, joista käy ilmi mm. se että työntekijöitä on firrmassa nolla.

Leena Korventaus

#33 Re: Onko tämä adressikin huijausta

20.01.2014 04:21

#29: Eemeli itse - Onko tämä adressikin huijausta 

 Harmi, että koet asian näin, sillä minullakin on ollut muuta kiirettä, kuin odotella, että viitsivätkö ne kaikki jotka tuntuvat valittavan samasta asiasta, allekirjoittaa nimellä adressin ja nyt 20.1 nimiä on vain 82 kappaletta, joten paperit ja ryhmäkanne- asia poliisitutkinta pyyntöineen sekä vastauksineen lähtee kuluttaja asiamiehelle. Aikaa on ollut allekirjoittaa ja tehdä vaikka uusi adressi.

Leena Korventaus

#34 Kiitos allekirjoittaneille

20.01.2014 04:26

Olisin toivonut suurempaa osallistumis määrää, kun lukee ja kuuntelee ihmisiä, niin siihen nähden allekirjoitusten määrä jäi todella vähäiseksi ja enemmän paino arvoa olisi, jos allekirjoittaneet olisivat antaneet nimen näkyä. Kiitos kuitenkin kaikille allekirjoittaneille! Kaikki asiaa koskevat paperit on nyt kuoressa ja laitan ne postiin nyt, yövuorosta lähtiessäni, maanantaina 20.1-14.
Yksi piinatuista

#35 Kiios

20.01.2014 13:39

Kiitos että jaksat olla aktiivinen ja auttaa meitä kaikkia

Vieras

#36

21.01.2014 14:56

Ehdottomasti, kirjoittakaa adressi, hyvät ihmiset. Minä en ehkä näe enää oikeuden toteutuvan, mutta te nuoremmat voitte nähdä senkin päivän vielä tulevan.
Ihmettelen myös Gothian asemaa, miten he läksivät tälläisen perinnän ja huijauksen mukaan? Suuri, kansainvälinen firma.
Marja

#37 Yksi lisää

25.01.2014 13:13

Allekirjoitti tämän adressin. Olen asiallisesti ja fiksusti yrittänyt perua ns. tilaustani. Yhtään laskua en ole vielä maksanut. Olin selailemassa keventäjät sivustoa kun Kevennys-mainos pompahti esiin ja hupsu tartuin Näytepakkaustilaukseen... Näytepakkaus osoittautuikin alkupakkaukseksi, ei se ollut mikän näyte koko tuotteesta vaan aloituspakkaus. Kuluttaja-asiamiehen kanssa olen sähköpostitse keskustellut mutta mitään konkreettista apua en sieltä saanut.
Onko tästä siis ryhmäkanne nyt tehty? Miten voisi tukea asiaa? Olla yhteydessä kuluttajariitalautakuntaanko? Tietääjö joku?

Vieras

#38

29.01.2014 10:34

Ahvenanmaalle sodanjulistus, kun sallii moisen törkeyden! Luulis voitettavan, kun eihän ne käy edes armeijaa!
Peter
Vieras

#39

29.01.2014 10:42

EN uskalla enää syödä mokomia pillereitä. Ei mitään muuta kevennystä, kuin rahapussiin.

leena korventaus

#40 Re: Onko tämä adressikin huijausta

04.02.2014 04:25

#29: Eemeli itse - Onko tämä adressikin huijausta 

 Toivottavasti Eemeli itse- kävi allekirjoittamassa adressin nimellään, sillä kovasti ihmettelen tätä valitusten määrää, mutta allekirjoituksia sai odottaa monta kuukautta. No, asia on viety eteenpäin kaikkine liitteineen jo jokunen viikko sitten.

melkein vuoden piina

#41 Oikeus voitti kohdallani

17.02.2014 22:26

Peruin tilaukseni ohjeiden mukaan ja ajoissa,mutta jouduin taistelemaan kuukausia ennenkuin myönsivät tehneensä virheen laskeneet päivät väärin ,ihme kun eivät osaa laskea kunnolla.Yhtään karhulaskua en maksanut ja kaikki paketit palauitin .Olen allekirjoittanut adressin ja olen mukana sillä haluan vaatia korvauksia Fennotuonnilta

Vieras

#42

24.02.2014 15:25

Hienoa, että tälläinen adressi on perustettu!! Juuri sain 100e laskun kyseisen firman takia-oli laitettu perintätoimiston kautta perittäväksi 2 vuoden takainen lasku!!!!! Ihan huijarifirma kyseessä, joka todella on saatava vastuuseen teoistaan!!
yksi huijattu

#43 Re: Kiitos allekirjoittaneille

24.02.2014 15:31

Kiitos sinulle tästä adressista-harmi, kun se löytyi vasta nyt mutta allekirjoitin sen kuitenkin! Aion huomenna soittaa kuluttaja-asiamiehelle ja kertoa myös tästä huijarifirmasta!! sain nimittäin äsken 100e laskun 2 vuoden takaisista lähetyksistä (jotka olin saanut lopetettua lääkärintodistuksella!!!) Toivottavsti kyseinen yritys saadaan lopetettua ja asianomaiset huijarit vastuuseen!!! Voimia sinulle myös taistelussasi!!!

yksi hujattu

#44 Re:

24.02.2014 15:33

#36: -

Gothia on nyt vaihtunut toiseen perintätoimistoon-Fennotuonti ei kuulemma ollut "tyytyväinen" tähän perintätoimistoon: siis toisinsanoen Gothiakin ymmärsi, että on huijarifirma kyseessä!!!


Vieras

#45

24.02.2014 15:55

Sain tänään perintätoimiston laskun joulukuun 2012 kevennyslähetyksestä, jonka olen Kevennykselle palauttanut paluupostissa avaamattomana 2012. Maksoin nyt laskun, koska uhattiin käräoikeudella. Olisiko mitään tehtvissä? Ainakin Iso Varoitus kaiklle julkisesti!!!
vihainen petetty

#46 Re:

24.02.2014 16:49

#45: -

minäkin sain tänään lähes 100e laskun, josta soitin sekä perintätoimistoon, että kys firmalle...en aio maksaa, ennenkuin selvitetään, miksi 2 vuoden takainen lasku tulee yhtäkkiä postiluukustani!!! Hitto, että olen vihainen!!

Todella pettynyt

#47 Re: Kiitos allekirjoittaneille

26.02.2014 15:25

#34: Leena Korventaus - Kiitos allekirjoittaneille

Toivottavasti adressi allekirjoituksineen tuottaa tulosta ja Fennotuonti saadaan pois markkinoilta.

On kertakaikkiaan ihmeellistä, kuinka tällainen huijaus on päässyt jatkumaan näin kauan.

Ja mikä tärkeintä, että tällainen toiminta ja sen ylläpitäjä saadaan vastuuseen.

Yksi asian kanssa kamppaileva

 


Vieras

#48

27.02.2014 13:11

Olen tullut siihen tulokseen, etten enää jaksa jatkaa. Kun luottotietoni vietiin, niin eläke ei riitä mihinkään. Menenkö soskuun ja valitan huijarifirman saattaneen minut tähän tilaan. Mitä teen, en tiedä. Ja mistä saan apua? Vastatkaa hätähuutooni, edes joku.
mummo ilman rahaa

#49 mitä teen?

27.02.2014 13:18

En jaksa enää, ilman rahaa, ilman lääkkeitä, ilman ruokaa? Pääpirun hovi jaksaa varmaankin hyvin. Saihan se minunkin vanhan ihmisen talouden sekaisin. Terveisiä vain Kevennykselle ja perintäfirma Gothialle.Teillä menee varmasti hyvin. Olettehan vieneet monen muumkin mummelin rahat.Omatuntonne kenties kiittelee siitä. Eikö tässä maailmassa enää ole oikeutta ilman huijareiden avustamistaki? Kuka auttaisi? mitä teen?

Vieras

#50 Re: mitä teen?

27.02.2014 13:19