Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

oraakkeli

/ #5026 Re: Etsikää joku myy ryhmä kiusattavaksenne!!

31.03.2013 12:55

#5002: vieras - Etsikää joku myy ryhmä kiusattavaksenne!!

No sisällöllisesti tuo oli täysin tyhjä vetoomus. Ensimmäiseksi täytyy muistuttaa, ettei kyse Ole kenenkään vainoamisesta.Koska ei ole olemassa MITÄÄN teologisia perusteita samaa sukupuolta olevien avioliitoille, niin ei asian suhteen voi tehdä mitään kompromisseja. Ei täten ole olemassa juridisiakaan perusteluita saman sukuouolisten pariskuntien siviilivihkimisille. Avioliitto on edelleenkin instituutio, jota suojelemaan on säädetty laki. Toki se voidaan purkaa (avioliittolaki), instituutio voidaan romuttaa ja todeta ettemme tarvitse sitä enään. Silloin voidaankin kysyä;

- olemmeko säätäneet mielivaltaisen lain? "syrjiikö" se kolmi- ja neliapilaperheitä? Missä heidän juridiset oikeudet?

- kaikkien muidenkin ruokakuntien, jotka muodostuvat kiintymyssuhteisiin (esim omaishoitajasta ja hoidett avasta koostuva ruokakunta), juridiset oikeudet

Sosiologiset aspektit ovat seuraava seikka, jota täytyy miettiä;

- lapsen etu;

olisiko mielivaltainen "avioliittolaki" hänen oikeuksiaan turvaava? Vai onko lapsi tällaisessa tilanteessa LAIN VOIMALLA aikuisten riepoteltavissa (tapaamisoikeudet "avioeron" sattuessa, elatusmaksut, ... ...

Ei ole pohjimmiltaan kyse seksuaalisesta suuntautumisesta (tehköön itse kukin Luoja paratkoon mitä haluaa), mutta millään ei ole niin suuri merkitys avioliitossa kuin sukupuolella. Älähän tunteile liikaa.