Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

oraakkeli

/ #5071 Re: Re: Re: Etsikää joku myy ryhmä kiusattavaksenne!!

31.03.2013 17:23

#5016: - Re: Re: Etsikää joku myy ryhmä kiusattavaksenne!!

Edelleen ei ole kysymys vainoamisesta, kiusaamisesta tai ymmärtämättömyydestä. Edelleen muistuttaisin, että kysymys on avioliitosta ja siitä, että suomalaiset haluavat sen säilyttää.

Mikään muu seikka ei ole avioliiton kannalta niin tärkeä kuin ihmisen sukupuoli.Tässä kohtaa ei ole merkitystä sillä onko avioliitto solmittu maistraatissa tai kirkossa. Avioliitto on säilytettävä suojelemaan ja tukemaan perhettä yhteiskunnan perusyksikkönä.

Perheiden monimuotoisuudesta puhutaan nykyään paljon ja syystäkin. Monimuotoisuudessa itsessään ei ole mitään  hienoa, tavoiteltavaa tai esikuvallista. Päinvastoin, sosiaaliset ongelmat ovat haurastuneiden ja monimuotoistuneiden perherakenteiden takia lisääntyneet räjähdysmäisesti mikä ilmenee lastemme pahoinvoinnissa.

Emme saa hyökätä yksittäisiä ihmisiä tai pariskuntia vastaan; sanon tuhannennen kerran että kysymys ei ole kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta, joskin tälläkin palstalla törmäämme tarpeettomiin vihapuheisiin. Lähtökohtaisesti suomalaiset haluavat yhteiskunnan, jonka perusyksikkönä on mies ja vaimo, äiti ja isä. Se ei tottavie ole keneltäkään pois.

Puhe juridisista oikeuksista perustuu tyhjän päälle, niistä juridisista oikeuksista joista jatkuvasti puhutaan- niille ei ole yhtään mitään perusteita.

Sateenkaariperheiden lapset ovat sateenkaariperheiden lapsia sen tähden, että heidän huoltajansa ovat tehneet omat ratkaisunsa. Omien ratkaisujen tekeminen on jokaisen aikuisen ihmisen harkinnan varassa.

Hyvää Pääsiäistä<3