PELASTAKAA KOIRAMME!!

/ #57 Re:

08.02.2014 20:09

#56: -

Terve! Kiitos viestistäsi. Voithan ottaa yhteyttä Viikkiin. Päivämäärä oli 31.5.2013 ja Helsinki. Koira on mustavalkoinen amerikan cockesrpanieli uros, joka on aika vilkas, iloinen, leikkisä ja se pitää paljon lapsista. Kun kysyimme Helsingin kaupungin ympäristökeskuksen valvontaeläinlääkäri Mirjami Mattilan sijaiselta asiasta tammikuussa, niin hän sanoi, että Mattila ei ole talossa ja että Mattila tulee takaisin Viikkiin huhtikuussa. En haluaisi tässä toistaa niitä samoja valheita, joita ko. valvontaeläinlääkäri oli kirjoittanut eläintarkastusraporttiin. Kyllä koira on tässä erittäin paljon kärsinyt, kun se vietiin Viikkiin ja kun se joutuu olemaan erossa omasta perheestään, johon se on erittäin kiintynyt. Onneksi se on vahva koira. Tämä koira on siis ollut koko monivuotisen elämänsä ajan samassa perheessä eli meidän perheessä. Koiraa on hoidettu joka päivä ilman lomia. Minua surettaa, kun tiedän, että koira itkee Viikissä. T. Adressin tekijä