Bertalle lämmin ja asianmukainen hoitotila.

jansu#

/ #42 #justme

28.02.2015 11:33

Miten voi aikuiset ihmiset puhia pienestä lapsesta näin rumasti?! Jotkut kommentit on siis niin sydäntäsärkevää luettavaa. Ei vaan ihmiset osaa laittaa itseään Bertan äidin kenkiin. Oli niitä lapsia sitten 1,3, tai vaikla 13 , sillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että Bertta tarvitsee asianmukaiset hoitotilat/paikat. Olisi ihanaa kun ihmiset miettisi asiaa että jos minun lapseltani olisi nostettu suolet mahan päälle 5 krt, mahaan tehty lukuisia reikiä, joutuisit käydä hyvästelemässä lapsesi peräti 3 kertaan. Etkö taistelisi asian puolesta mitä tornion kunta on luvannut tehdä?! Joka lukee mustava valkoisella : " parakki on vain väliaikainen ratkaisu". Mutta silti ei näytä olevan mitään kiirettä saada bertta pois sieltä. Bertta ei ole spesiaali. Hän on vain apua tarvitseva 2 vuotias joka ei edes tiedä mitä törkeyksiä ihmiset hänestä puhuu " luin aikasemman kommentin jossa sanottiin : speciaali , lapsi ylitse muiden?! Helvetti kun tekee vihaseks. Tietyillä ihmisllä ei ole sitä empatiaa jota kaivattais. Mutta onneksi tuntuu että meitä empatian omaavia on sitäkin enemmän. <3 olen puhunut bertan äidin kanssa puhelimessa ja asiat mistä hän kertoi on paljon suurempia kuin tämä lehti juttu. Se oli vain jäävuoren huippu.