Taimonrannan puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Haluatko vielä olla mukana adressissa?

2020-08-12 08:28:48

Hei kaikille allekirjoittajille,

Olen saanut kaupungin kaavoituksen suunnalta kritiikkiä siitä, että tämä adressi on "vanha", sillä se on perustettu jo osayleiskaavavaiheessa vuonna 2015. Nyt menossa on asemakaavan muutos.

Tämä adressi ei pysty vastustamaan alueen muuttamista asuinkäyttöön. Adressin tarkoitus on vähentää asumiseen muutettavaa aluetta, ja säästää mahdollisimman paljon ainutlaatuista luontoamme ja yhteistä kaunista merenrantaamme. Kaupungissa tulisi olla riittävästi virkistysaluetta niin nykyisille, kuin tulevillekin asukkaille.

Haluan tiedottaa, että voit poistua adressista, jos et halua enää olla mukana. Adressit.com-sivulta löytyy selkeä ohje oman allekirjoituksen poistoon. Jos haluat olla mukana, niin se on hienoa ja kiitos siitä! Voit myös vapaasti jakaa adressia ja toivottaa tervetulleeksi uudet allekirjoittajat. Allekirjoittajia onkin nyt lähes 700, joka kertoo siitä, että alue koetaan tärkeäksi.

Mahtaisiko Naantalista vielä löytyä muualta tonttimaata, jolloin tämän alueen asemakaavavaiheessa voitaisiin vielä päättää väljemmästä asutuksesta alueella?

Olisi hienoa, jos valmis puisto, vehreät nurmikot ja puut saataisiin säilytettyä edes joltain osin.. samoin kuin hyvässä hoidossa oleva viljelypalsta-alue.

TAIMO_PIENIn1.jpgKuvassa alue, joka nyt kulkee kartassa nimellä "Taimonrannan puisto". Tulevaisuudessa siihen on suunniteltu ok-taloja ja/tai rivitaloja.

Hienoa, jos haluat vielä olla mukana! Jos et, niin vapaasti voi  poistua, jolloin adressin "kannanttajamäärä on totuudenmukainen".

Loppukesän aurinkoisin terveisin,

Jonna

Jonna Savolainen

Jo 450 henkilöä Taimon rannan puolesta!

2015-09-09 20:17:21

Hei,

Kiitokset kaikille allekirjoittaneille. Lähestymme 500 allekirjoittaneen määrää, joten voi sanoa,
että Taimon rannan alue puistoineen, uimarantoineen ja ulkoilureitteineen
on kaupunkilaisille hyvin tärkeä!

Olemme tiedottaneet  -  ja tiedotamme jatkossakin -  adressista asiaa käsitteleville tahoille Naantalissa:

Kaupunginvaltuusto
Kaupunginhallituksen kaupunkisuunnittelujaosto
Kaavoitus -ja ympäristölautakunta
Kaavoituspäällikkö
Ympäristöpäällikkö

Toivomme adressin saavan vielä laajempaa huomiota ja olisikin hienoa, jos voitte jakaa sitä eteenpäin sähköpostitse / sosiaalisessa mediassa.

Yhteistyöterveisin,
   Aurinkoista syksyn jatkoa toivottaen,

Jonna Savolainen & Terhi Painilainen

Sähköposti: jonna.savolainen@gmail.com

Kiitokset !

2015-09-05 19:22:41

Suurkiitos kaikille adressin allekirjoittaneille!

On hienoa huomata, että Taimon rannan aluetta pidetään tärkeänä kaikille yhteisenä luonto -ja virkistysalueena.

Vielä on tärkeää saada lisää nimiä adressiin, joten jaathan sitä vielä eteenpäin, kiitos.

Kuva alla on kesäiseltä iltalenkiltä, Taimon venerannasta.

(uniikki ulkoilureitti: Taimon ranta - kylpylä - Lammasluoto - vanha kaupunki  - Kuparivuori.. ja takaisin, noin 10 km kaunista merenrantaa)