Vaadin Älä alistu! -kampanjan lopettamista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kuinka kaikki kääntyy ylöalaisin

2011-03-27 15:31:52

Yhtä-äkkiä heteromaailma onkin sorrettu. Samoin eheytymisoppeja kannattavat ovat joutuneet sorretuksi, kun eivät "saisi" enää ilmaista julkisuudessa käsityksiään toisista ihmisistä, tässä tapauksessa homoista ja lesboista. Homojen haukkuminen, pahoinpitely, tappaminen, kiduttaminen on todellisuutta, myös Suomessa. Kampanja laitettiin pystyyn, mutta kampanjan saama kritiikki nostetaankin esille kampanjan oikeudesta. Siitäkin huolimatta, että a) kampanjan tulisi videon perusteella koskea biseksuaaleja, jotka voivat valita ja että b) markkinoitu muutostarve koskee kaikkia kristillisestä luomis- ja pelastuskäsityksestä lähdettäessä.

Nyt homomafia sortaa heteroja ja paluu hyvään, normaaliin heteromaailmaan on estetty - näin heteroseksuaalien ja siihen pyrkivien mielestä. Hämmästyttävintä on, että tällä ajetaan vähemmistön vähemmistön asiaa, kuulemma. Odotan sitä hetkeä, kun tällaisen tukivideon saavat näiltä järjestöiltä vähemmistön vähemmistön vähemmistöt (esim. ex-ex-homot ja lesbot). Hämmästyttää, kuinka suuresti tässä kuljetaan kristityn homon ja lesbon rinnalla ja tukena!

Kirjoittanut, Johan Brandt T. Grevnäs

Juha Miettinen