Vetoomus Kehitysvammaisteatteri La Stradan toiminnan jatkumisen tueksi!

Ota yhteyttä adressin tekijään

KEHITYSVAMMAISTEATTERI LA STRADA VETOSI TAMPEREEN KAUPUNKIIN TOIMINTANSA JATKON TURVAAMISEKSI

2018-02-20 14:26:34

Tiedote 20.2.2018

Julkaisuvapaa 20.2.2018

Luovutus1.jpg

19.2.2018 Kehitysvammaisteatteri La Stradan taiteellinen johtaja Anu Panula luovutti Tampereen kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Anna-Kaisa Ikoselle sekä hyvinvoinnin palvelualueen lautakuntien apulaispormestari Johanna Loukaskorvelle luovutuspäivään mennessä 1340 nimeä keränneen vetoomuksensa teatterin toiminnan turvaamiseksi. Mukana tilaisuudessa olivat Vasemmistoliiton ryhmän puheenjohtaja Mikko Aaltonen, Vaihtoehtoinen Tampere -ryhmän puheeenjohtaja Aarne Raevaara sekä Sinisen tulevaisuuden valtuutettu, kansanedustaja Tiina Elovaara. La Stradan delegaatiossa mukana olivat Titta Sillman, Markus Pieniluoma ja Päivi Kovalainen sekä Pro La Strada -kannatusyhteisön edustajana Sointu Lanki.

Vetoomuksella heräteltiin päättäjiä käytännön toimiin teatterin tukemiseksi sekä muistutettiin siitä, että yhteiskunnassamme jokaiselle kuuluu yhtäläinen oikeus saada äänensä kuuluviin. Kehitysvammaisten kulttuurin huomioiminen sen ansaitsemalla tavalla ei ole ainoastaan sivistysvaltion velvollisuus, sitä enemmän se on etuoikeus ja askel kohti rikkaampaa ja monimuotoisempaa kulttuuria.

Vetoomus sai positiivisen vastaanoton ja La Stradaa kiitettiin tärkeästä työstä. Asia luvattiin valmistella eteenpäin. Tiedotamme kun asia etenee.

Lämmin kiitos tähän mennessä allekirjoittaneille! Jokaisen panos on tärkeä.

Lisätiedot:

lastrada.teatteri@gmail.com, Anu Panula p. 045 310 2931

Tutustu toimintaamme:

Verkkosivut: www.lastrada.fi

La Strada: Kehitysvammaisteatteri La Strada

Pro La Strada -kannatusyhteisö: Pro La Strada

Päivi Kovalainen/Kehitysvammaisteatteri La Strada

Adressi Kehitysvammaisteatteri La Stradan jatkon turvaamiseksi luovutetaan Tampereen kaupungin edustajalle 19.2.2018

2018-02-14 23:28:02

TIEDOTE 14.2.2018

Julkaisuvapaa 14.2.2018

KEHITYSVAMMAISTEATTERI LA STRADA VETOAA TAMPEREEN KAUPUNKIIN TOIMINTANSA JATKUMISEN TURVAAMISEKSI

La Strada vetoaa Tampereen kaupunkiin, jotta teatterin saaman tuen määrä päivitettäisiin kohtamaan tämän päivän realiteetit. Teatteria pyöritetään oman porukan, kuntouttavassa työtoiminnassa, työkokeilussa sekä työllistämistuella työskentelevien avulla. Hommaa tehdään suurella sydämellä, joka on nyt syrjällään - toiminta on vaarassa loppua. Apua tarvitaan!

Tähän mennessä 1294 nimeä kerännyt adressi luovutetaan Tampereen kaupungin hyvinvoinnin palvelualueen lautakuntien apulaispormestari Johanna Loukaskorvelle Tampereen keskusvirastotalolla (5 krs.) maanantaina 19.2.2018 klo 14:45.

Vetoomuksen luovuttaa La Stradan delegaatio teatterin taiteellisen johtajan Anu Panulan johdolla.

Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen.

Lisätiedot: Anu Panula p. 045 310 2931, lastrada.teatteri@gmail.com

Lämmin kiitos tähän mennessä allekirjoittaneille!

Tutustu toimintaamme:

Verkkosivut: www.lastrada.fi