Koiran- ja kissanlihan käyttö Kiinassa ihmisravintona kiellettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Järjestelyvastuun siirto Suomeen.

2018-03-14 20:45:13

Kiitos allekirjoituksestasi adressiin "Koiran- ja kissanlihan käyttö Kiinassa ihmisravintona kiellettävä"! Kampanjan järjestelyvastuun siirryttyä kokonaisuudessaan Suomeen, adressista vastaa tästä eteenpäin adressin luonut sitoutumaton ryhmä "Suomalaiset aktivistit Aasian koiran- ja kissanlihakauppaa vastaan". Yhteyshenkilö on sama kuin ennenkin, ja adressin vaatimukset ja perustelut ovat pysyneet ennallaan. Kiinan pääministerille osoitettuun vetoomuskirjeeseen on tullut muutoksia, mutta vaatimukset ja perustelut ovat siinäkin pääpiirteittäin samat kuin edellisessäkin versiossa. Jos mistä tahansa syystä haluat peruuttaa allekirjoituksesi, onnistuu se klikkaamalla adressin vahvistussähköpostin mukana saapunutta linkkiä uudelleen. Jos olet tyytyväinen allekirjoitukseesi, pyydä myös kavereitasi allekirjoittamaan se!

Eeva Paavilainen