Kalaholman koulun puolesta, sen lakkauttamista vastaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

KIITOS allekirjoituksestasi Kalaholman koulun puolesta!

2020-06-08 19:20:29
KIITOS!

Kiitos kun allekirjoitit sähköisen adressin - "Kalaholman koulun puolesta, sen lakkauttamista vastaan" - osoitteessa adressit.com. Adressin on allekirjoittanut jo 1669 henkilöä!

Adressi (allekirjoitukset & kommentit) on toimitettu Porissa eteenpäin ja sen jakelu oli seuraavanlainen:
- Valtuuston puheenjohtaja ja varapuheenjohtajat
- Valtuustoryhmien puheenjohtaja ja varapuheenjohtajat
- Kaupunginhallituksen puheenjohtaja ja varapuheenjohtajat
- Kaupunginjohtaja
- Kaupungin yhteyspäällikkö
- Kaupungin kirjaamo

Lisäksi:
Porin kaupunki pyysi kommentoimaan uutta palveluverkkoesitystä (pori.fi/palveluverkkouudistus) sähköisellä lomakkeella. Adressiin kertyneet kommentit koottiin yhteen ja täytettiin kyseiselle lomakkeelle kohtaan "Kommenttini Itä-Porin palvelualueen muutosesityksestä". Adressin allekirjoittaneiden ajatukset, mielipiteet ja kommentit siis päätyivät päättäjille myös tätä kautta.

Porin kaupunginhallitus käsitteli palveluverkkouudistusta tänään 8.6.2020 ja päätti ehdottaa palveluverkkouudistusesityksen kaupunginvaltuustolle. Kaupunginvaltuustolle ehdotettu esitys palveluverkon uudelleenjärjestelyistä Itä-Porin palvelualueella koulumme osalta on seuraavanlainen: "Kalaholman koulu jatkaa ennallaan ja peruskorjaustarve arvioidaan vuoden 2024 lopussa." Porin kaupunginvaltuusto käsittelee asiaa 15.6.

KALIS.jpg

Kaupungin suunnitelmat lakkauttaa monelle rakas koulu keräsi ison määrän ihmisiä koulun pihalle tiistaina 2.6.2020.

Johanna Laaksonen ja Riikka Lahdenperä, Kalaholman koulun vanhempainyhdistys ry, Janne Elonen ja Maria Ruohomäki, Kalaholman ja Lukkarinsannan kiinteistönomistajat ry