Väärä paikka tuulivoimalle - Päijänne, Jyväskylä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Nyt on oikea aika vaikuttaa - Kerätään lisää allekirjoituksia!

2020-07-30 07:23:13

Kiitos!

Upea saavutus ja hienoa nähdä kun tieto lisääntyy myös adressin nimilista kasvaa. Kiitokset jo tähän astisesta osallistumisesta! Adressia on jaettu Facebookissa tällä hetkellä 938 jaon verran! Kuitattuja sähköisiä adressaja on kasassa n. 450, parisen kymmenttä odottavat vielä kuittaamista sähköpostissa. Paperisissa adresseissa on lisäksi yli 300 nimeä!

Muistutuksena, että adressi on aivan yhtä tärkeä vaikka ruksittaa kohdan, että oma nimi ei näy julkisesti, toivoisin kaikkia jakaneita välittämään tätä infoa, jotta näin tärkeään asiaan kantansa ilmaiseminen ei jäisi ainakaan tästä kiinni!

Toivotamme kaikki myös tervetulleiksi keskustelemaan aiheesta kuntalaisen näkökulmasta tulevana lauantaina 1.8.2020 klo. 12.00 - 18.00 Jyväskylän satamaan!

Teija Koskinen - Jyväskylän Vespuoli - vastatuuleen.fi

Nyt on aika vaikuttaa - kiitos!

2020-07-28 05:03:06

Hienoa ja kiitokset kaikillle adressin allekirjoittaneille ja jakaneille!

Jakoja on nyt yli 600 kpl ja allekirjoituksia yli 300 kpl digiadressissa ja parisensataa paperiadressia. Melko paljon on vielä sähköpostissa kuittauksen vaativia nimiä varmistettavana, joten tästä olisi hyvä varmasti muistutella ihmisiä.

Tulos kuitenkin kertoo jo nyt, että luonto ja sen arvot merkitsevät Suomalaisille paljon - monimuotoinen luonto ja sen maisemat kokemuksineen on tärkeintä omaisuuttamme!

Teija Koskinen - Jyväskylän Vespuoli - vastatuuleen.fi

Hienoa, että kansalaisia kiinnostaa!

2020-07-26 21:17:20

Suurkiitokset kaikille allekirjoittaneille ja jakaneille! Päivän mittaan kasaantui jakoja n.260 kpl. Adressin on allekirjoittanut sähköisesti reilusti yli 100 henkilöä (muistakaahan tehdä sähköpostilla kuittaus ja jos sähköpostia ei näy niin saatat olla kirjoittanut s-postin väärin, jolloin adressi ei kuittaannu). Lisäksi paperiseen samasisltöiseen adressiin tuli päivän mittaan noin 150 allekirjoitusta. Jaetaan edelleen aktiivisesti jatkossakin ja tehdään adressista merkittävä!