Oulun teatterin toiminta-avustusta ei saa leikata!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kaupunginvaltuusto leikkasi 150 000 euroa teatterin toiminta-avustuksesta

2020-12-09 07:22:13

Hyvät adressin allekirjoittajat,

Vielä kerran kiitos kaikille tuestanne.

Valitettavasti Oulun kaupunginvaltuusto leikkasi teatterilta 150 000 euroa toiminta-avustuksesta 7.12.2020 olleessa kokouksessaan.

Tämä oli onneksi vähemmän kuin 500 000 euroa, mutta sekin kokonaisvaltaisesti kohtuuton toimi, edelleen ilman vaikutusarvioita ja johdonmukaisia perusteluja tehty päätös, joka tulee vaikeuttamaan teatterin toimintaa ja Oulun pyrkimistä Euroopan kulttuuripääkaupungiksi 2026.

Toivottavasti ensi keväänä äänestävä valtuusto osoittautuu nykyistä kulttuuriystävällisemmäksi.

Olli Kohonen

Adressi on nyt sulkeutunut allekirjoittajilta. KIITOS!

2020-11-29 16:01:23

Adressi "Oulun teatterin toiminta-avustusta ei saa leikata" on nyt sulkeutunut allekirjoituksilta. Linkki adressiin toimitetaan tietona ja vetoomuksena Oulun kaupunginvaltuutetuille ja lopputuloksesta tiedotetaan tiedotusvälineitä!

4044 kertaa KIITOS!

Adressi sulkeutuu sunnuntaina 29.11. klo 18

2020-11-28 19:04:46

Hyvät adressin allekirjoittajat!

Suurkiitos teille kaikille. Tämä on yksi osoitus siitä, kuinka Oulussa halutaan olevan jatkossakin elinvoimainen ja korkeatasoinen teatteri, joka saa aikaan monella tapaa myönteistä hyvää niin Oulussa, Pohjois-Pohjanmaalla kuin koko valtakunnassa.

Tämä adressi sulkeutuu siis sunnuntaina 29.11. klo 18. Tämän jälkeen tieto adressista lähtee sähköpostitse tietoon vetoomuksena Oulun kaupunginvaltuutetuille. He päättävät 30.11. ja 7.12. olevissa kokouksissaan Oulun kaupungin ensi vuoden talousarviosta, jossa päätetään siis myös teatterin leikkausuhan alla olevasta toiminta-avustuksesta.

Sunnuntai-iltaan asti on siis hyvä jakaa vielä lisää tietoa adressista, jotta se saisi entistä enemmän allekirjoittajia. Teitä on juuri nyt hieman alle 4000. Aivan loistava määrä kyllä sekin!