Pirkkalan ja Lempäälän välinen virkistysmetsä ja ekologinen käytävä tulee säilyttää sellaisena myös tulevaisuudessa.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi Pirkkalan ja Lempäälän välinen virkistysmetsä säästettävä.

2020-12-20 08:59:51

Hei vaan,

ja suurkiitos Sinulle, joka allekirjoitit adressin ja mahdollistit ensimmäisen tavoitteemme saavuttamisen alle viikossa. 1000 henkeä on nyt jo jakanut kanssamme saman huolen lähiluonnon varastamisesta muuhun kuin kuntalaisten virkistyskäyttöön. Työ jatkuu edelleen ja mitä enemmän nimiä ja kommentteja adressiin kertyy, sen vahvemman mandaatin saamme viedessämme viestiä eteenpäin päättäville tahoille. Viedään siis tätä viestiä edelleen eteenpäin ja jatketaan taistelua lähiluontomme puolesta.

Kiitos vielä kerran ja hyvää Joulun aikaa!

Lähiluonnon puolesta,

Veikko Hahmo