Pääkaupunkiseudun uimahallit auki uimaseuroille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos teille kaikille aktiivisille vanhemmille, urheilijoille sekä seuratoimijoille!

2021-01-27 15:14:20

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä on juuri päättyneessä tiedotustilaisuudessa kertonut avaavansa kunnalliset tilat rajoitetusti seuroille alle 20-vuotiaiden harrastustoimintaa varten. Kaupungeilta tulee varmastikin erilliset ohjeet, millä edellytyksillä uimahalleihin pääsee harjoittelemaan. Jäämme siis odottelemaan ohjeita.

Suurkiitos teille kaikille vaikuttamisesta! Sain palautetta koronakoordinaatioryhmän jäseniltä, että meillä oli vaikuttava määrä huoltajia vetoomuksemme takana.

ystävällisesti Sirpa Väyrynen, Cetus Espoo joukkueenjohtaja

Sirpa Väyrynen, Cetus Espoon joukkueenjohtaja

22.1.21 Meitä on jo yli 1700!

2021-01-22 15:34:08

Olen eilen illalla lähettänyt vetoomuksemme linkkeineen valtioneuvostolle, pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmälle mukaan lukien johtavat tartuntatautilääkärit. Saman viestin olen lähettänyt myös joillekin kansanedustajille. Heillä on mahdollisuus nähdä allekirjoittaneiden määrä sekä kommentit mitä vetoomukseen on kirjoitettu.

Hienosti olette jakaneet linkkiä adressiin myös mm facebookissa. Myös Uimaliitto antaa tukeaan vetoomuksellemme avata hallit seurakäyttöön.

Tietojeni mukaan hallitus on kokoontunut/kokoontuu tänään pohtimaan rajoituksia. Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmän kokous on maanantaina.

Laittakaahan adressin linkki jakoon, että saadaan vieläkin enemmän vaikuttavuutta!

ystävällisesti

Sirpa Väyrynen, Cetus Espoon joukkueenjohtaja