Säilytetään Vasaramäen yhtenäiskoulu

Ota yhteyttä adressin tekijään

Lisätietoa tilanteesta ja Turun sanomien mielipidekirjoitus jaettavaksi

2021-05-28 06:53:20

Hei taas Vasaramäen yläkoulun tilanteesta kiinnostunut!

Kirjoitimme mielipiteen aiheesta Turun sanomiin https://www.ts.fi/lukijoilta/5323199/Miksi+Turussa+ei+osallisteta+asukkaita+tarkeimmissa+asioissa

Kommentoi ja jaa juttua, niin saadaan näkyvyyttä!

Saimme myös lisätietoa tilanteesta kaupungilta (alla). Olemme siis oikeaan aikaan liikenteestä. Nyt vain lisää nimiä adressiin!

"Syreenikujan rakennuksen lopullista kohtaloa ei ole vielä päätetty. Teemme parhaillaan alueen kouluverkkoselvitystä, joka viedään alkusyksyllä päätöksentekoon. Selvityksessä käsitellään laajasti erilaisia skenaarioita Skanssi-Lauste-Vasaramäki ja Itä-Turku alueella. Tässä yhteydessä muodostunee kanta myös Syreenikujan tulevaisuudesta ja verkkoratkaisun pohjalta lähdemme edistämään yksittäisiä tilahankkeita." -Toimitilapäällikkö

Tomi Viitanen ja Ville Santalahti, Vasaramäen omakotiyhdistys. Www.vasaramaki.fi

Suuri kiitos jo allekirjoittaneille!

2021-05-18 05:47:31

Kiitos että olet allekirjoittanut adressin Vasaramäen yhtenäiskoulun säilyttämisen puolesta. Allekirjoituksia on jo 275. Tavoite on kuitenkin kerätä ainakin 1000 allekirjoitusta, joten vielä jatkamme kampanjaa.

Adressi tullaan lähettämään valtuuston jäsenille kun esityslistalle nousee päätettäväksi asioita koskien Vasaramäen koulun tulevaisuutta. Tällä hetkellä ei ole tiedossa, eteneekö asia ennen kuntavaaleja.

Toivomme että tällä välin jaatte adressia mahdollisimman paljon, niin saadaan vaikuttava lista nimiä!