HYYn tarjottava toiminnassaan vain vegaanista ruokaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tule tekemään Vegaanisesta HYYstä totta jäsenaloitteen kautta!

2021-11-24 14:05:54

Hei,

On valtavan ilahduttavaa, että jo 761 henkilöä on allekirjoittanut Vegaaninen HYY -adressin. Nyt tarvitsemme juuri sinun apuasi, jotta saamme Vegaanisen HYYn tavoitteista totta. Muutosta ei voi valitettavasti saavuttaa tämän adressin kautta vaan asiassa pitää edetä virallisen jäsenaloitteen kautta.

Teemme tammikuussa 2022 jäsenaloitteen Vegaanisesta HYYstä, jotta asia käsiteltäisiin sitten HYYn hallituksessa ja edustajistossa. Meidän pitää saada vain kolmekymmentä Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan jäsentä tukemaan tätä jäsenaloitetta, jotta asia käsitellään edustajistossa. Tämä tulee olemaan helppoa, sillä olemme saaneet yli 700 allekirjoitusta tälle adressille.

Olisi mahtavaa saada juuri sinut mukaan meidän jäsenaloite porukkaan, sillä yhdessä voimme olla edistämässä tämän asian läpi menemistä olit aloittelija tai pro ylioppilaskuntaan liittyvissä asioissa.

Nyt on hyvä aika tulla mukaan, sillä olemme tapaamassa HYYn edustajia tämän asian tiimoilta joulukuussa ja tulemme suunnittelemme heidän kanssaan, miten jäsenaloite käytännössä toteutetaan. Apua tarvitaan erityisesti jäsenaloitetekstin tekemisessä, edariryhmien lobbaamisessa ja jäsenaloitteen mainostamisessa.

Laita minulle todella matalalla kynnyksellä viestiä, jos haluat olla mukana jollain tavalla auttamassa Vegaaninen HYY -jäsenaloitteen tekemisessä. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään. Minut saa kiinni sähköpostitse: benjamin.pitkanen@helsinki.fi

Maailmanparannus terveisin,

Benjamin Pitkänen