Pelastakaa Pyynikin Aikamatkat ja Koko kylän piha

Ota yhteyttä adressin tekijään

Pelastettu - Pyynikin Aikamatkat ja koko kylän piha

2022-09-08 13:03:02

Koko kylän piha ry. allekirjoitti vuokrasopimuksen Tampereen kaupungin kanssa 23.8.

Sopimuksen sisällön voisi luonnehtia ytimekkäästi tunnustukseksi tekemästäni työstä; nousen kompostitasolta kaupungin yhteistyökumppaniksi. Kulttuuritoimi tulee myöntämään vuosittaisena avustuksena tilahallinnon vaatiman vuokran yhdistyksemme puolesta. Tämä on suuri uutinen henkilökohtaisesti ja merkityksellinen myös kansalaisaloitteellisen toiminnan tukemiselle Suomessa.
Vuokrasopimus on voimassa toistaiseksi kunnes alueella aloitetaan rakentaminen.
Seuraavat arviolta 5-6 vuotta pitääkin käyttää hyvin yhteisöllisen kaupunkitilan mallintamiseksi ja toiminnan jatkamisen kehittämiseen tulevaisuudessa.
Kerään talteen kaikki kannanotot ja allekirjottaneiden kommentit, liittääkseni ne tukemaan yhteisöllisyyttä käsittelevään artikkeliini ja muiden hankkeiden tueksi muissa kaupungeissa.

Kiitos kaikille adressin allekirjoittaneilleja sekä aivan huimasta palautteesta!!

Mika Pettissalo