Työaikapankki takaisin Pirkanmaan hyvinvointialueelle (Pirha)

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressin kuulumiset

2023-06-27 09:12:42

Hei jälleen!

Adressi on nyt luovutettu Pirhan henkilöstöjohtajalle Taina Niiraselle. Hän lupasi, että työaikapankkia aletaan valmistella syyskuun lopussa Pirhan johdon palatessa kesälaitumilta. Asia on nähty vilahtavan myös Pirhan Twitterissä.

Hyvää kesää!

Piia Kumpunen

Adressin kuulumiset

2023-05-25 13:44:37

Hei kaikki ja kiitoksia allekirjoituksestanne! Allekirjoituksia saatiin kasaan komeat 1 224. Pienten mutkien jälkeen olen Atte Tahvolan, Tehyn pääluottamusmiehen,  suosiollisella avustuksella saanut sovittua adressiin julkaisutapahtuman.  Adressi siis esitellään sairaalan johdolle ja HR-päälliköille keskiviikkona 7.6.2023. Lisätiedotteita tulossa, kunhan on jotain konkreettista tiedotettavaa. Ollaan ystävät kuullolla ja laitetaan asiaa eteenpäin!

Terveisin Piia Kumpunen

Piia Kumpunen