Pelastakaa Heinolan Niemelänranta, ei rakentamista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Hyvät ystävät!

2023-09-09 15:52:42

Kesä on mennyt, mutta Niemelänrantaa ei ole unohdettu. Kaupungin virkamiehet ovat olleet hyvin hiljaa suunnitelmista. Olen tänään toimittanut tiedotteen adressin tilasta Elinvoimalautakunnalle. Eli 556 kpl allekirjoituksia. Hienoa. Lämpimät kiitokset kaikille allekirjoittaneille. Adressi ei poistu vaan lisää saa tulla allekirjoituksia. Syksyn aikana näemme mitä tapahtuu suunnitelmille.Olemme kuulolla.

Hannele

Kesä tullut Niemelään

2023-06-06 10:05:02

Suuri kiitos kaikille allekirjoittajille. Meitä on jo paljon. Vielä keräys jatkuu. Laitan vähän lisäpuhtia ostamalla mainosta 3000 ihmiselle. Facessa ole pitänyt yllä keskustelua ja jos joku on seurannut niin siellä tuntuu olevan ryhmä, jotka pitävät asiaa höpönhöpöna. Niemelänrannan puolustajia tuntuu kuitenkin olevan valtaosa. Rakentamista puolustavat eivät ole vieläkään pystyneet kertomaan miksi alue pitäisi rakentaa. Heinolan päättäjät yrittävät pelastaa huonoa taloudellista tilannetta "" myymällä" viimeisen luonnon ranta-alueen. Onko tässä joillakin päämääränä tällä vaalikaudella saada taloustilanne plussalle ja varmistaa seuraavat vaalit. Tiedä häntä.... Politiikkaa en halua sotkea asiaan, vaan nyt on kyse ihmisten arvomaailmasta.

Pyydänkin kaikkia pommittamaan päättäjiä ja tekemään asiasta mahdollisimman julkista. Itse olen jatkuvasti aktiivinen facessa, vaikka se tuntuu ärsyttävän joitakin ihmisiä. Myös Itä-Hämeen mielipidepalstoille tarvitaan pieniä muistuksia. Kiitos ihmiset 😁

Adressin toimitus elinvoimalautakunnalle.

2023-04-10 21:26:08

Huomenna on tarkoitus viedä adressi kaupungintalolle, josta se toimitetaan elinvoimalautakunnalle. Kysyin puheenjohtajalta Erika Tiaiselta mihin sen voi toimittaa, mutta en saanut vastausta, joten toimitamme sen kaupungin kirjaamoon. 12.4 on lautakunnalla kokous. Esityslistalla ei ole nyt  Niemelänrantaa, mutta luulisi adressin aiheuttavan edes keskustelua ilmoitus asioissa. Tänään olikin 462 allekirjoitusta.

SUURI KIITOS!

2023-04-05 10:16:26

Kiitos kaikille allekirjoittaneille. Aiomme luovuttaa adressin päättäjille lähiaikoina. Kuitenkin nimien kerääminen jatkuu kevään aikana edelleenkin. Kuten varmasti olette huomanneet on tehty myös kuntalaisaloite Muonamiehenpuiston muuttamiseksi luonnonsuojelualueeksi ja viralliseksi virkistysalueeksi. Adressi ja kuntalaisaloite tukevat toisiaan ja toivotaan, että nämä kannanotot saavat myös päättäjät järkiinsä. Jatketaan taistelua!