S-Ryhmän ensisijainen tehtävä on tarjota edullinen ruokakori

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi välitetty !

2023-03-28 14:48:10

Kiitos kaikille allekirjoittaneille ja adressia jakaneille !

Olen tänään 28.3 lähettänyt Adressin S-Ryhmälle.

Lisäksi olen sen jakanut tuntemilleni HOK-Elannon valtuutetuille. S-Ryhmä on asiakasomistajiensa omistama. Asiakasomistajat äänestävät edustajiston jäsenet, jotka päättävät S-Ryhmän suunnan. Äänestämällä ja olemalla yhteydessa edustajiston ja hallintoneuvostojen jäseniin voidaan S-Ryhmän asioihin vaikuttaa.

Omalta osaltasi voi edistää asiaa jakamalla adressia somekanavissa, ystävillesi jne.
Lisäksi voit vaikkapa lähettää linkin adressiin tuntemillesi S-Ryhmän luottamushenkilöille esim hallintoneuvoston ja edustajiston jäsenille.
Osuuskauppojen yhteystiedot löytyy: https://s-ryhma.fi/yhteystiedot/alueosuuskaupat

Esim. Pääkaupunkiseudun HOK-Elannon edustajiston jäsenet löytyvät täältä: https://hok-elanto.fi/hallinto/

vastaavasti lista Oulun alueen eli Arinan edustajista löytyy täältä: https://arina.fi/tietoa-meista/hallinto-ja-johto/edustajisto/ ja Pirkanmaa https://pirkanmaanosuuskauppa.fi/tietoa-meista/hallinto-ja-johto/

Yhdessä nämä alueosuuskaupat muodostavat S-Ryhmän.

Jatketaan adressin levittämistä. Laitan uuden viestin S-ryhmälle kun seuraava 1000 allekirjoitusta on kasassa!

terveisin

Lauri U.