Inkeroisten uimahalli säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Seurataan tilannetta!

2024-01-10 06:55:19

Tältä erää tämä taistelu on kuulosteluvaiheessa. Kiitos kaikille mukana olleille. Mikäli jotakin hälyttävää kaupunkimme alkaa uudestaan suunnittelemaan, niin uudet adressit laitetaan samantien pystyyn ja mielenilmaukset myös. Kiitos, tulkaa mukaan myös tulevaisuudessa! Kaikkea hyvää ja etenkin terveyttä toivoen,

Noora Viitalo

Luovutettavat nimet

2023-09-19 18:10:38

Huomenna 20.9 klo 15 alkaen mielenilmaus Kouvolan kaupungintalolla. Olette kaikki tervetulleita. Meillä on luovuttaa heille nettiadressin tähän mennessä keräämät 1500 nimeä sekä paperisena versiona kiertäneet, joissa kasassa reilut 400 nimeä, eli yhteensä 1900 nimeä. Aivan suunnattoman paljon kiitoksia kaikille tähän mennessä nimensä antaneille!

Nyt vain laitetaan kädet ristiin.

Noora Viitalo