Turun yliopiston ja Åbo Akademin työntekijät leikkauksia vastaan – tukiadressi opiskelijoiden valtaukselle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Thank you for your support!

2023-10-09 06:59:35

Thank you so much to everyone who signed our petition. The demonstration in Aurum is still going strong and a total of 701 signatures is a great achievement and sends a very strong message! The petition with all of your signatures and comments will be handed to rector Jukka Kola from the University of Turku and vice-rector Gunilla Widén from the Åbo Akademi University today 9 October at 2 pm in Aurum. You are all welcome to join the event.

Otto Tarkka (väitsökirjatutkija, digitaalinen kieltentutkimus), Katariina Kulha (väitöskirjatutkija, valtio-oppi), Mika Helander (äldre universitetslektor, samhällsvetenskaper, ÅA), Elina Sutela (väitöskirjatutkija, sosiaalipolitiikka), Hanna Meretoja (professori, kirjallisuustieteet ja kirjoittaminen)

500 signatures reached + English translation available!

2023-09-28 08:53:06

We wish to thank each and everyone of you, who have already signed our petition. 500 signatures is an amazing show of solidarity towards our students. Your kind messages are very much appreciated!

Many have asked for an English translation of the petition and rightly so! The text is now also in English, right below the Finnish and Swedish versions.

On behalf of No Cuts Turku,

Otto Tarkka