Eläkeläisten joukkoliikenteen liput Tampereella alennetulla hinnalla ilman aikarajoitusta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Alueuutisissa aiheesta tänään maanantaina

2023-10-09 12:32:06

Yle Tampere on tehnyt myös jutun liittyen adressiin. Se julkaistaan tänään alueuutisissa ja tulee myös nettiin.

Petri Klemola

Adressi kiinnostaa

2023-10-04 18:51:31

Kiitos kaikille allekirjoittaneille! Nimiä on tullut hienosti. Myös kaupungilla olevilla listoilla on paljon allekirjoituksia. Aamulehti uutisoi aiheen näyttävästi. Yle Tampere on myös kiinnostunut ja haastattelee torstaina 5.10. eli aihe saa paljon julkisuutta. Kaupungin esittämät kustannukset aikarajan laajentamisesta eivät kuulosta realistiselta. Pyrimme ottamaan selvää, millaiset kustannukset siitä aiheutuu Helsingissä, Turussa ja Jyväskylässä.

Mikäli Tampereella ilmoitetut kustannukset pitäisivät paikkansa suhteutettuna asukaslukuun Helsingissä hintalappu ilman aikarajoitusta maksaisi noin miljoona euroa vuodessa. Ei tunnu uskottavalta!

Petri Klemola