Savonlinnan sairaalan yhteispäivystys on säilytettävä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Nimien kerääminen jatkuu edelleen!

2024-02-24 09:24:50

Allekirjoituksia on jo. yli 7000. Netissä ja paperisena kerätään nimiä edelleen eri puolilla!

Tekemiämne toimenpiteitä mm. Hyvinvointialueen johtaja Santeri Seppälän ja johtajaylilääkäri Jaana Luukkosen kanssa käydystä keskustelusta löytyy tietoa SAVONLINNA TARVITSEE KESKUSSAIRAALAN Facebook-ryhmästä liittymällä sinne. Muutakin sieltä löytyy. Kansalaistilaisuus on maaliskuussa. Siitäkin tiedotamme Facebookissa ja vasta perustetulla Insta-tilillä SAVESKS2024!

Aurinkoista kevään jatkoa!

Selvitystyöryhmä julkaisi raporttinsa 11.1.2024

2024-01-20 09:23:46

Hyvät allekirjoittaneet!

Valtioneuvoston asettama työryhmä julkaisi raporttinsa 11.1.2024. Savonlinnaa koskevat erityisesti 1 vaiheen ehdotukset, jotka löytyvät oheisen linkin takaa sivulta 13 eteenpäin.

Muutokset lakiin on tarkoitus saattaa tehdä tämän vuoden aikana.

Kansalaisvaikuttaminen on mahdollista ja sitä tarvitaan edelleen.

Adressin voi allekirjoittaa myös paperisen Savonlinnan Citymarketissa ja Prismassa. Jos mahdollista kertokaa tästä mahdollisuudesta lähipiirillenne ja ystävillenne.

Kiitos!