Suomalainen aloite YK:lle istuttaa puita kansainvälisenä rauhanpäivänä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressin video julkaistu!

2024-03-21 12:39:35

Tervehdys,

allekirjoituksia kaivataan lisää kipeästi, meillä on vain vajaat 200 ja niitä täytyisi saada rutkasti lisää.
Lisäsimme adressi-sivulle videon, joka kertoo saman asian. Se on youtube-kanavallamme ja sitäkin voi
jakaa https://www.youtube.com/watch?v=BabR8Q5rCnA

Jakakaa omissa verkostoissanne, somessa, kertokaa kavereille ja viekää sanaa eteenpäin, kiitos!

Mika Vanhanen
Plant And Care For Peace ry.

Mika Vanhanen, Plant And Care For Peace Ry

Kiitos tuestasi - STT:n lehdistötiedote julkaistu tänään

2024-03-12 05:45:30

Hyvä allekirjoittaja,

Kiitos kun kävit allekirjoittamassa! Nyt aiheesta on julkaistu tiedote, jota voit halutessasi vielä jakaa omissa kanavissasi.
Löydät tiedotteen sekä jakonapit allaolevasta linkistä:

Mika Vanhanen, Plant And Care For Peace Ry

Kiitos tuestanne – meitä tuli viikossa toistasataa!

2024-02-15 05:31:23

Hyvät adressin allekirjoittajat,

Ensinnäkin haluamme osoittaa suurimmat kiitoksemme jokaiselle teistä, jotka olette antaneet tukenne tärkeälle asiallemme. Teidän panoksenne on ollut korvaamaton, ja yhdessä olemme saavuttaneet merkittävän virstanpylvään: ensimmäisen viikon jälkeen adressimme on nyt kerännyt 117 allekirjoitusta! Tämä on hieno alku.

Aiomme luovuttaa adressin maamme päättäjille 21. syyskuuta 2024. Tämä on kriittinen hetki kampanjallemme, ja jokainen allekirjoitus on nyt tärkeämpi kuin koskaan.

Olemme saaneet huomiota jo paikallisessa lehdessä Pohjois-Karjalassa, mikä on lisännyt tietoisuutta asiastamme. Media on erinomainen tilaisuus levittää sanomaamme laajemmalle yleisölle. Tässä linkki juttuun:

Miten voit auttaa meitä vielä enemmän?

• Jaa adressiamme sosiaalisessa mediassa. Mitä enemmän ihmiset tietävät adressistamme, sitä suurempi vaikutus meillä on. Käytä #istutajavaalirauhaa ja jaa linkki adressiin ystävillesi ja seuraajillesi.
  • Ole yhteydessä toimittajiin. Jos tunnet toimittajia tai olet yhteydessä tiedotusvälineisiin, jaa heille tietoa adressistamme. Medianäkyvyys auttaa meitä tavoittamaan vielä suuremman yleisön.
  • Ota yhteyttä päätöksentekijöihin. Jos sinulla on yhteyksiä poliittisiin päättäjiin tai muihin vaikuttajiin, nyt on aika käyttää ne. Kerro heille, miksi adressimme asia on tärkeä, ja pyydä heitä tukemaan sitä.

Yhdessä voimme saavuttaa vielä enemmän. Jokainen teko, suuri tai pieni, vie meitä lähemmäs tavoitettamme. Kiitos, että olet mukana tässä tärkeässä työssä.

Lämpimin terveisin,

Mika Vanhanen