Ääni Milolle ! Joensuun lapsimurha!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi suljetaan

2024-02-23 20:19:01

Kiitos kaikille allekirjoittaneille. Adressi suljetaan nyt. Toimitamme tämän eteenpäin.  Toivottavasti tähän nyt reagoidaan. Vielä kerran Kiitos ja toivotaan että Milon kohtalo herättäisi päättäjiä.!

Lastensuojelu laki

2024-02-19 12:11:18

• Lastensuojelu laki:Ilmoitus koskee tilanteita jossa väkivallan uhri on alaikäinen.Ilmoituskynnyksen tulee olla matala! Toisinaan rajanveto on matala, mutta silloin voi kysyä suoraan neuvoa poliisilta! Milloin on syytä epäillä rikosta? Lapsi kertoo rikokseen viittaavia tapahtumia: Milo kertoi: pipi, pipi -. Miksi isi kiusaa?- Fyysiset vammat tai jäljet lapsessa viittaavat väkivaltaan.- mustelmat ja naarmut Milolla! Varmaa näyttöä rikoksesta ei tarvitse olla. Miksi ei soitettu suoraan poliisille ja juteltu Milon kanssa. Odotettu tätä äitiä  kysytty mustelmista ja tästä tilanteesta.  Soitto vastuu sosiaalityöntekijälle, ja käyty kotona koska olisi nähty missä oloissa Milo asuu. Poika välittömästi mukaan perusteella: epäily väkivaltainen kohtelu lasta kohtaan.

LeenaMeri

2024-02-19 11:36:31

Leena Meri on luvannut, että jos neljänä seuraavana vuonna jokin asia tuntuu epäoikeudenmukaiselta, hän ei sulje silmiä. Tämä jos mikä asia on sellainen että tältä ei voi sulkea silmiä eikä korvia.

Adressin toimitus

2024-02-19 11:25:23

Toimitamme adressin sosiaali ja terveysministerille Kaisa Juusolle sekä oikeusministerille Leena Merelle. Saatamme myös viedä tämän henkilökohtaisesti jos tapaaminen onnistuu.