Erityistukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen turvattava!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoituksen vahvistaminen

2014-04-20 07:24:06

Olettehan muistaneet vahvistaa sähköpostitse oman allekirjoituksenne? :)

Ministerin tapaaminen on tulossa, joten varmistelen, että kaikki ovat tämän tehneet.

T:Noora

2014-04-07 16:24:36

Lähestymme 20 000 allekirjoittaneen rajaa, mahtavaa!

Olen päättänyt, että adressi luovutetaan eteenpäin joka tapauksesssa. Nyt toivon todella, että adressi löytäisi vielä lisää suomalaisia, joille lasten tulevaisuus on ennen kaikkea tärkeää. Muistakaa tiedottaa ihmisiä ja erinäisiä ryhmiä adressista, kaikki levitys on positiivista esille tuloa.

Kiitos.

-Noora

Ilta-Sanomien juttu

2014-04-04 18:29:00

Väliaikatietoa

2014-04-04 13:26:05

16 000 allekirjoituksen raja lähenee... Jos ette ole hoksanneet jakaa/suositella adressia samalla, sen ehtii vielä tehdä! Mediaakin saa vinkkailla!

Olen erittäin liikuttunut ja onnellinen jo nyt tuestanne, mutta olisihan se mahtavaa; päästä ojentamaan adressi suoraan ministereille. :) Meillä on mahdollisuus vaikuttaa lastemme tulevaisuuteen. Jos ei nyt, niin varmasti tämä tempaus vaikuttaa tuleviin 2015 vuoden vaaleihin. Kun saadaan riittävästi ääniä kuuluviin.

LÄMMIN KIITOS.

-Noora

2014-04-03 11:20:11

10 000 äänen raja rikkoutui hetki sitten. Suuri kiitos siitä! Se ei vielä riitä, tarvitaan lisää ääniä - paljon lisää. jakakaa tietoa mahdollisimman laajalle, twiitatkaa ym. Kiitos.

2014-04-03 08:08:32

Tämä adressi tullaan luovuttamaan eduskuntaan, mikäli se saavuttaa 50 000 allekirjoitusta. Tarkemmin se, kenelle ministerille ja milloin, on työn alla.