VASTUSTAMME KAARELAN RAITIN SIVUKOULUN LAKKAUTTAMISTA

Ryhmä puukoulun puolesta

Tilanne vuonna 2013

2013-04-19 17:13:27

Vajaa kolme vuotta sitten taistelimme alueemme lähikoululle lisäaikaa. Nyt asia on uudelleen ajankohtainen. Opetuslautakunnan voimassa olevan päätöksen mukaan Puukoulu lakkautetaan 1.8.2015. Kuitenkin tällä hetkellä alueen päiväkodeissa on huutava pula tilasta, kun päivähoitoa tarvitsevia lapsia on yhä enemmän. Esimerkiksi ensisyksyn esikoululaisia on alueella enemmän kuin vuosikausiin. Ratkaisuksi päivähoidon tilanpuutteeseen esikoululaiset sijoitetaan Puukolun tiloihin eli näin ollen koulurakennuksen tilat ovat tehokkaassa käytössä ja samalla toteutuu esi- ja alkuopetuksen tiivis ja kaikkia osapuolia hyödyntävä yhteistyö 6-9-vuotiaiden pikkukoululaisten ja heidän perheidensä eduksi.

Eikö poliitikoilla todellakaan ole silmää nähdä tällaisen kolmen ikäluokan turvallisen lähikoulun arvoa!

Joten JAKAKAA viestiä siitä, että haluamme näyttää kansalaisaktiivisuuden mahdollisuudet!

Ryhmä puukoulun puolesta