Adressi väkivaltaa lietsovien rasistien maasta karkoittamiseksi

Ärsyttävien maahanmuuttokriittisten rasistien määrä internetissä on vuonna 2015 räjähtänyt käsiin. En nyt yhtään tiedä paljonko niitä oli ennen, mutta nyt tilanne on jo lähtenyt täysin käsistä -- edes facebookissa ei voi enää kulkea tuntematta oloaan ärsyyntyneeksi. Koska tahansa voi nurkan takaa tulla ääliö ja täräyttää newsfeediisi jonkun mv-lehden tai Paavo Tajukankaan kirjoituksen.

Ehdotankin, että kokoamme nämä henkilöt jonkinlaiseen keskitysleiriin. Voisimme lähettää pari niistä antarktikalle aitaamaan palan maata jostain kohtaa missä on pingviinejä ja jäkälää ruuaksi. Koska Suomi on tällainen hyysääjämaa, niin saisivat varmaan kehitysapuakin. Sinne voisi sitten kipata niitä lentokoneellisen kerralla. Siellä voisi aivan hyvin olla nettiyhteyskin jolla pääsee ainoastaan hommafoorumille ja suomi24:n. Kylmähän siellä on, mutta nukkukoot vaikka isossa kasassa. Ei se meille kuulu mitä ne siellä omassa maassaan tekevät -- kunhan eivät tänne tule.

Puhtaan Facebookin puolesta.

LÄHDE: http://demokraatti.fi/olli-immonen-lahtee-maasta-kohti-etelaisen-pallonpuoliskon-lampoa-nauttimaan-elamasta/