Ei linjan 67V lakkauttamiselle

Me allekirjoittaneet vastustamme bussilinjan 67V lakkauttamista. HSL:n suunnittelema lakkautus heikentää merkittävästi Torpparinmäen, Itäisen Paloheinän ja osittain Itä-Pakilan sekä Länsi-Pakilan alueen joukkoliikenneyhteyksiä.

Me allekirjoittaneet vaadimme lisäksi, että alueen asukkaille on annettava mahdollisuus osallistua kehitystyöhön. Linjan lopettamisilmoitus keskellä suosituinta lomakuukautta ja haasteellisen korona kevään jälkeen, osoittaa HSL:tä huonoa palveluhalukkuutta keskustella millään tasolla linjan säilyttämisestä. Suunnittelu ei voi perustua vain yhteen bussilinjaan, joka jättää koko Torpparinmäen ilman suoraa ja nopeaa bussiyhteyttä keskustaan.

Linjauudistus on toteutettava niin, ettei se hidasta alueen työssäkäyvien ja oppilaiden päivittäisessä käytössä olevaa liikenneyhteyttä. Uusi Tuusulantien ”maalaispysäkki” ei ole vaihtoehto 67V:n ajamalle linjalle niille asukkaille, jotka asuvat pysäkistä katsottuna eri suunnalla.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Anne Vuori voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…