ELOKUVIA KARKKILASSA

Kinotour on toiminut Karkkilasalissa vuodesta 2015 näyttäen uusimpia ensi-iltaelokuvia noin 2 kertaa kuukaudessa. Nyt elokuvatoiminta on tilojen vuokrakustannusten vuoksi lopetettu. Tämän adressin kautta pyritään vastaamaan elokuvien kysyntään Karkkilassa myös tulevaisuudessa. Adressi toimitetaan kaupungin päättäjille hintojen kohtuullistamiseksi ja kulttuuritoiminnan edistämiseksi Karkkilassa. Karkkilasalin vuokra on tällä hetkellä yli kymmenkertainen verrattuna esimerkiksi Naantalin tai Raision kaupungin vuokriin, joissa tilat ovat vastaavat kuin Karkkilassa.

Antti Rauvola Kinotour    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Antti Rauvola Kinotour. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko vaalipiirit poistaa eduskuntavaaleissa?