Sävelradion saatava jatkaa

Kommentoitu viesti

Henrik Brunholm
Espoo

#1

26.10.2006 22:50

Siis adressi on ihan jees, sillä olen jo neljä (4) vuotta melkein poikkeuksetta iskenyt sävelradion soimaan kun lähden mökille Pälkäneelle ja samaten paluumatkalle. On nimittäin erittäin mukavaa kun ei kesken matkanteon joudu räpeltämään radiota vain siksi että sieltä alkaa tulemaaan ärsyttävää musaa. Eli sävelradion musiikin profiili maistuu mulle ja juuri sen takia valitsen sen joka päivä myös kuultavakseni töistä kotiin ajaessani. Ja lisäksi on ihan kivaa työpäivän päätteeksi joskus osallistua (tai ainakin yrittää osallistua)johonkin leikkimieliseen kisaan.

Tällä kommentillani tahdon sanoa sen että Liikenne- ja viestintäministeriö on onnistunut löytämään jonkun todella pimeän ja syvältä tulevan (ilmeisesti Erkko menevän) porsaanreiän kun ovat päätyneet siihen tulokseen että sävelradiolla ei olisi tarpeeksi kuuntelioita, vaan se tulee lopettaa tarpeettomana. Itse olen löytänyt vain yhden lähes yhtä hyvän kanavan ja se on ylen aikainen. Mutta siinäkin on se ikävä puoli että sen kuuluvuus loppuu Riihimäen jälkeen ja ohjelman tarjonta rajoittuu kello 6,00 - 17,30 väliin.

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-04-13 19:01:36


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-04-13 19:01:48


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-04-13 19:01:55


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-04-13 19:02:05


Sävelradio Fani

#28 Re: Sävelradio jatko voisi tulla Viestintävirastosta

2014-12-02 13:20:50

#1: Henrik Brunholm -  

 Sävelradio voisi hakea lupaa Helsinkiin uudelleen Vientävirastosta.