Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

Kommentoitu viesti


Vieras

#25 Rasismi on Suomen häpeä

16.05.2011 15:09

#1: Ne ovat vaan tiellä täällä - Olisi hienoa voittaa maahanmuuttajat ja pakolaiset

Kyllä ne vämmemmyyskompleksisa potevat kansallismieliset kautta historian ovat niitä sotia yleensä aloittaneet, ei vähemmistöt tai maahanmuuttajat. Rasismi on sairaus, tappava sairaus.

Minun Suomeni on maa jossa kaikkien on hyvä elää. Pidämme toisistamme huolta ja seisomme heikomman puolella. Aina. Sukupuoleen, ihonväriin tai sosiaaliseenasemaan katsomatta. Suomessa olemme hyviä rehtejä ihmisiä, emme elukoita. Emme anna isokokoisten tai kovaäänisten elukoiden johtaa tätä maata tai mielipiteitä, meitä hyviä ja terveesti maastamme ylpeitä Suomalaisia on enemmän. Minun Suomeni on rohkea ja vapaa, ei ahdasmielinen.

 

Vastaukset

stadilainen

#193 Re: Rasismi on Suomen häpeä

2011-05-16 18:58:23

#25: - Rasismi on Suomen häpeä

Naurettavaa, jopa perusuomalaisten populismin ylittävää äänenkalastelua. Todella epäloogista johtopäätösten tekemistä. Häpeä Palonen


Vieras

#199 Re: Rasismi on Suomen häpeä

2011-05-16 19:13:24

 

 

kukkahattutädit taas vauhdissa.eiks tällasta ollu euroviisujenki aikaan?miks ette sillon ruvennu vauhkoo ja leikkii pyhää??

aprokuu

#207 Re: Rasismi on Suomen häpeä

2011-05-16 19:44:37

#25: - Rasismi on Suomen häpeä

"Emme anna isokokoisten tai kovaäänisten elukoiden johtaa tätä maata tai mielipiteitä, meitä hyviä ja terveesti maastamme ylpeitä Suomalaisia on enemmän. Minun Suomeni on rohkea ja vapaa, ei ahdasmielinen."

Ikävä kyllä tässä ollaan jo hävitty. Ujot ihmiset leimataan sairaiksi ja koulukiusaajat kruunataan kuninkaiksi. Tarkkailuluokkia ei enää ole, vaan häiriköt jaetaan tasaisesti jokaisen luokan kiusaksi. Ja jos jonkun keskittymiskyky tästä kärsii niin hän on itse sairas.

Kun kiinnittää huomiota nykynuoriin ainakin pääkaupungissamme, kuulee jatkuvasti toisten nimittelyä homoiksi. Tuosta on suvaitsevaisuus kaukana, kun jo nuoruudessa opitaan, että toisia voidaan panetella leimaamalla heitä seksuaalisen vähemmistön edustajiksi. Olen varma, että usea näistä äidin kullannupuista on näitä kiivaimpia nettirasisteja mitä täälläkin näkee.

En nyt viitsikään sanoa mitään maan johtamisesta. Teot puhukoot päättäjien puolesta, valitettavasti! :((

Hannes setä

#421 Re: Rasismi on Suomen häpeä

2011-05-17 15:18:53

#25: - Rasismi on Suomen häpeä

Minun Suomeni on vapaa maahantunketujista ja raiskaajista pahoinpitelijöistä ja koko saastasta mitä ne tuo tullessaan.