Jääkiekon MM-Kisat pysyvästi YLE:n kanaville

Kommentoitu viesti

Järkikäteen

#8 Luuletteko oikeasti

17.05.2011 18:12

Että tälläisellä adressilla jotain virkaa olisi?
Ensinnäkin adressin perustajan kannattaisi opetella kirjoittamaan oikein.

Toiseksi, Jääkiekon MM-kilpailujen televisiointi oikeudet on jo myyty MTV3:selle Kauppahinta on ollut miljoonia euroja joten ei ole mitään mahdollisuutta saada kisoja takaisin Ylelle ennen vuotta 2017 jolloin sopimus päättyy.

Kolmanneksi, liittykää mielummin Facebookin ryhmiin jotka ajavat samankaltaista asiaa. Niillä ryhmillä on paljon enemmän vaikutusta. Kommentoikaa MTV3:n facebook-sivustoja ja levittäkää sanomaan. Niin sana leviää parhaiten.

Vastaukset

HV

#46 Re: Luuletteko oikeasti

2011-05-18 12:38:42

#8: Järkikäteen - Luuletteko oikeasti

Pilkunnussija ja oikeinkirjoitus kyttä!

Xelssi

#70 Re: Luuletteko oikeasti

2011-05-18 13:16:34

P.P.S. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta

#72 Re: Luuletteko oikeasti

2011-05-18 13:20:32

#8: Järkikäteen - Luuletteko oikeasti

Terve! Pyydän jo etukäteen anteeksi nipotteluani, mutta ennen kun kehotat muita kirjoittamaan oikein, niin harkitsisin kirjoittamaan itse oikein.

1. televisiointioikeudet, ei televisiointi oikeudet

2. MTV3:lle, eikä MTV3:selle

3. Sitten muutama typo vielä päälle plus pilkkuvirheet

Mutta sisällön puolesta olen aivan samaa mieltä kanssasi, myöhäistä on. Parempi idea voisi olla yrittää saada Antero Mertaranta selostamaan MTV3:lle.

P.S. Toivottavasti en nyt sitten itse sortunut virheisiin... :)

Pro Kerava

#82 Re: Luuletteko oikeasti

2011-05-18 13:42:07

#8: Järkikäteen - Luuletteko oikeasti 

 "Ensinnäkin adressin perustajan kannattaisi opetella kirjoittamaan oikein".

Olen samaa mieltä, mutta eikö ole hieman ironista, että itse kirjoitat televisiointioikeudet erikseen, unohdat pisteen virkkeiden välistä ja kirjoitat "mieluummin" yhdellä u:lla?

Lopuksi pyydät levittämään sanomaan.

 

Hyvin sä vedät, jos et provosointimielessä ollut liikenteessä.

Hapsu

#94 Re: Luuletteko oikeasti

2011-05-18 14:34:38

#8: Järkikäteen - Luuletteko oikeasti

Mene sinä äitilles itkemään oikeinkirjoituksesta!

Aina sen kaupan voi perua! Oon kuules lukenu juridiikkaa.

 


Vieras

#147 Re: Luuletteko oikeasti

2011-05-18 18:35:36

#8: Järkikäteen - Luuletteko oikeasti

sinänsä huvittavaa kehottaa muita kirjoittamaan oikein, kun ei itsekään hallitse yhdyssanoja

Järki käteen vain itsellesi.

#186 Re: Luuletteko oikeasti

2011-05-19 00:47:01

#8: Järkikäteen - Luuletteko oikeasti 

 

Opettelepas ihan itse kirjoittamaan, herra/rouva Ainaniinoikeassa. Järki käteen kirjoitetaan erikseen, ja mihin jäivät pilkut ja pisteet? Jos niin helvetin tarkkaa nyt pitää olla...! Tänne ei ole ihmiset tulleet pilkkuja nussimaan, vaan puhumaan asiaa, ja minusta asia on niin, että on ääliömäistä, jos ottelut siirretään maksullisille kanaville. Jääkiekkoperinteeseemmehän on aina kuulunut, että selostajana on Mertarannan Antero, ja matsit näytetään Yleltä, ilman niitä jatkuvia mainoskatkoja. Muista myös "Järkikäteen", että oikeinkirjoitetut yhdyssanat luovat sinusta paljon älykkäämmän kuvan (nimim. Televisiointi_oikeudet), plus olisi mahtavaa, jos et kirjoittaisi jääkiekkoa isolla... Levittäkää sanomaan... Niin keneltäköhän niitä kirotusvireitä oikein löytyy...:)