Assembly-tapahtuma kiellettävä

Kommentoitu viesti

sami pekkarinen
tampere

#8 Assembly on lopetettava!

09.03.2008 14:38

Assembly on todellakin lopetettava. Lapset houkutellaan lähiverkkopelitapahtumaan "trendikkäiden" räiskintäpelien saattelemana. Lapsille juotetaan terveydelle vaarallisia energia- ja kolajuomia. Piireissä on tapana olla piittaamatta ihmisen perustarpeista, eli rakkaudesta, turvasta ja terveydestä. Kun lapsen henkinen terveys on heikolla pohjalla, voidaan hänet napata koukkuun kuin kalan.

Vastaukset

Vieras

#236 Re: Assembly on lopetettava!

2011-02-03 23:50:46

MooneY

#271 Re: Assembly on lopetettava!

2011-08-06 18:08:13

#8: sami pekkarinen - Assembly on lopetettava!

Siellä saa pelata mitä lystää, mitä syö ja juo on oma päätös, ulkoa voi tuoda ruokaa ja juotavaa... Hartwall arenan oma tarjonta on kyllä turhan roskaruokapohjaista. Tiedän myös useamman tapauksen jotka ovat löytäneet rakkauden tapahtuman aikana, tai ovat siellä rakkaan kanssa, ja mitä turvaan tulee, joka nurkassa on vartijoita ja turvatarkastus kaikilla sisäänkäynneillä kellon ympäri....

-K-

#373 Re: Assembly on lopetettava!

2013-11-25 16:45:28

#8: sami pekkarinen - Assembly on lopetettava!

Ketään ei pakoteta juomaan energia ja kolajuomia.  Pelaajat ovat ne itse vieneet sinne ja ostaneet paikan päältä. Sinne voi mennä iha pelkästään vesipulloinki tai mehuilla :D Niin naurettava lausunto sul et varmaan vois olla hyvä esittää tollaselle väitteelle todisteita. Tämä assembly ei ole verrattavissa heitteille jättöön (sanoit että piittaamatta ihmisen perustarpeista). Tämä on pelitapahtuma, vähän kuin jotkut käy pelaamassa jalkapalloa jne päivän ajan. Kiellätkö heiltäkin ne noiden perustelujesi takia, kun lapset saavat omaa aikaa olla jossain muualla kuin kotonaan.

Juhani Peltonen

#391 Re: Assembly on lopetettava!

2013-11-26 18:35:41

#8: sami pekkarinen - Assembly on lopetettava!

Ettekö sitten tällä tarkoita että kotona on se lapsen henkinen kehitys mennyt pieleen? eikö tässä pitäisi mielummin katsoa mitä kotona tapahtuu?

 

Joni Nekkula

#419 Re: Assembly on lopetettava!

2013-11-28 05:34:51

#8: sami pekkarinen - Assembly on lopetettava!

Ei niille tyrkytetä mitään energia tai kolajuomia samperin hölmö . Itse kukin saa käydä kaupassa jos siltä tuntuu , tää menee jo ihan naurettavan ja idiottimaisuuden puolelle .

aikusten päästä temmattua lässytystä

#427 Re: Assembly on lopetettava!

2013-11-28 11:33:11

#8: sami pekkarinen - Assembly on lopetettava!

mistä tiedät, että kaikki pelaavat räiskintäpelejä?

oletko koskaan ollut itse paikalla?

ja nämä teidän "metsähiipparit" ovat varmasti suurimmaksi osaksi muualta tulleita ihmisiä, joilla ei ole assemblyn kanssa mitään tekemistä. eniten minua kiinnostaa tämä "homoseksuaaliset orgiat" mistä tiedät, että tälläisiä on ollut edes olemasssa, oletko ollut senkin itse kokemassa?

Hahaootkoabdi

#447 Re: Assembly on lopetettava!

2014-02-07 05:41:17