Assembly-tapahtuma kiellettävä

Kommentoitu viesti

Sakarias Lehtomäki
Adressin tekijä

#23

09.03.2008 16:09

Suuri osa tähän keskusteluun osallistuneista näyttäisi olevan varsinaisia Assembly-kulttuurin malliesimerkkejä, jotka eivät tiedosta olevansa uhreja vaan yrittävät pitää kynsin hampain kiinni tästä tapahtumasta, joka nostaa heidän "IT-elämäntapansa" korkealle jalustalle. Kun sitten joku aloittaa keskustelun, joka kyseenalaistaa tämän julkisuuskuvan, niin keskustelua ollaan jo suin päin sabotoimassa ja ehdottamassa sensuroitavaksi.

Mitä päihteisiin tulee, ne toki ovat kiellettyjä tapahtumassa. Siksi korostinkin, että päihteiden käyttö tapahtuu nimenomaan tapahtuman ulkopuolella. Tämä ohjelmistopiraattien alulle panema ns. Boozembly-varjotapahtuma oli sitäpaitsi esimerkiksi viime vuonna täysin laiton, koska se sijaitsi VR:n yksityisalueella, jonne pääsemiseksi Assembly-nuorten tuli rikkoa paikkaa ympäröinyt metalliaita.

Vastaukset

gepu

#265 Re:

2011-07-11 14:20:40

#23: Sakarias Lehtomäki -

Suurin assemblyyn osallistuneista ei ole koskaan kuullutkaan boozemblystä. Itse olen sitä mieltä, että assemblyn henki on muuttunut eikä itselleni esimerkiksi ole enää tapahtumalla paljonkaan annettavaa pl. joitain luentoja. En kuitenkaan lähtisi kieltämään assemblyä sen vuoksi, että muutamat tapahtumaan osallistuvat ovat tienneet boozemblystä ja jopa löytäneet "salaiseen" paikkaan. Boozembly ei kuitenkaan ole kovinkaan iso tapahtuma eikä siellä todellakaan ole mitään orgioita tai kummempia ryyppäjäisiä vaan rentoa kaljoittelua/juttelua/grillailua vanhojen (keskimäärin 30-40v) assemblytuttujen kesken. Boozemblyllä ei ole myöskään mitään tekemistä ohjelmistopiratismin kanssa... Viime vuodesta en tosin osaa sanoa, mutta epäilen ettei sitä ollut järjestetty alueella minne meneminen olisi moista murtautumista vaatinut.

Vitutuksen tuoja

#311 Re:

2012-08-07 12:30:32

#23: Sakarias Lehtomäki -

Itekki oon käyny jo asemblyillä 13vuotiaana juu onha siellä noita röökääjiä ja onha siel pihal sit yöl jotai känniläisiä  mut sisällä eioo mitää pahaa tapahtunu et työönä sinä vaa tää adressi vaikka kuusee

et tiedä mistä vouhotat

#429 Re:

2013-11-28 11:47:59

#23: Sakarias Lehtomäki -

mikä sulla on assya vastaan se on erittäin sosiaalinen tapahtuma ja kysyn sultakin?

mistä TIEDÄTTE että assyilla pelataan vaan väkivaltaisia sota- ja kauhupelejä. olen ollut monta kertaa paikalla ja joka kerta läheltäni olen nähnyt ihmisiä jotka pelaavat vanhoja klassikoita kuten esim. ray man. ja sehän on "erittäin väkivaltainen" hyvä jos siinä on edes verta