Assembly-tapahtuma kiellettävä

Kommentoitu viesti

Sakarias Lehtomäki
Adressin tekijä

#40

09.03.2008 19:12

En luettele suoria linkkejä tässä, sillä en halua saada syytettä nuorison mielen turmelemisesta. Mutta jos materiaali sinua todella kiinnostaa, voit etsiä sitä myös itse ohjelmistopiraattien www-sivustoilta vaikkapa hakusanoilla "demoscene", "slengpung" ja "byterapers". Etukäteisvaroituksena kuitenkin, että esimerkiksi slengpung-sana on hollantia ja tarkoittaa peniksellä läpsimistä.

Vastaukset

et voi todistaa väitteitäsi ilman todisteita

#430 Re:

2013-11-28 11:57:18

#40: Sakarias Lehtomäki -

eli sinulla ei edes ole todisteita

tämä on NAURETTAVAA suomi on vapaa maa, jossa on oikeus puhua voit hyvillä mielin laittaa linkit jotka todistavat väitteesi. en varmaankaan ole ainoa, joka haluaa nähdä todisteita väitteillesi. olen myös huomannut aina kun joku pyytää todisteita kierrät pyynnön vetoammalla toiseen asiaan kute juuri tämä "en halua saada syytettä nuorison mielen turmelemisesta" olen varmasti nähnyt pahempiakin kuvia joten TODISTEITA KEHIIN.

ja vielä sen sanon että minua et voi sanoa "assemblyn syövyttämäksi nuoreksi" koska en ole koskaa eläessäni ollut assemblyssä, minusta vain on väärin, että ihmiset jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään tulevat tänne aivan naurettavine väitteineen.