Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Rajansa kaikella

#25763 Re: Allekirjoitin

09.12.2013 10:46

#25762: Kristitty - Joo en allekirjoittanut.

 

Sonnalla leikkiminen on sairasta!

 

Vastaukset


Vieras

#25765 Re: Re: Allekirjoitin

2013-12-09 12:29:35

#25763: Rajansa kaikella - Re: Allekirjoitin 

 Hyvä ,että tulit järkiisi. Ei tuo ihan normaalilta kuulostakaan, mutta et sinä siitä sillä pääse ,että täällä allekirjoittelet. Tilaa vaan ihan reilusti aika psykiatrille, niin hän auttaa sinua kyllä  pääsemään ongelmasi juurille ja neuvoo oikean  terapian +lääkityksen. Jonkinlainen koprofilia tai siis ulostefiksaatiohan se mitä ilmeisimmin taitaa olla.Sinun on vain rehellisesti vastattava kaikkiin hänen kysymyksiinsä ja pois kaikki häpeäminen .Hän on ammatti-ihminen,jota sitoo vaitiolovelvollisuus ja siellä sitä varten ,että hän auttaa asiakkaitaan tervehtymään .Voi olla, että hän kysyy esim. siisteyskasvatuksestasi lapsena jne. mutta muista: sinun on itse haluttava parantua tuosta  fiksaatiostasi se on kaiken a&o ja että itse olet hoidon edistymisen suhteen avainasemassa. Positiivinen  lähtökohta sinulla jo on:olethan itse tiedostanut ongelmasi. Nyt vain rohkeasti ongelmaan käsiksi ja soita jo huomenaamuna terveyskeskukseen -siellä sinua neuvotaan kyllä asian suhteen mitä pitää tehdä vastaanotolle pääsemiseksi jne. Toivotan onnea parantumisprosessiisi !